אפשר להזמין חופשה חלומית בחו"ל, להתרכז במאבק על הכרטיס לאירופה, אפילו לדסקס על מאבקי הירידה המותחים. שאלת האלופה כנראה הוכרעה, אלא אם כן אתם מאמינים בנסים וסיפורי פיות. כן, גם העונה זו מכבי תל אביב.


למרות הכל, הפועל באר שבע יכולה להתעורר הבוקר בראש מורם. היא הייתה שותפה מלאה. אלישע לוי הכין את שחקניו לכל מערך אפשרי של היריב, ניסה להפתיע עם לחץ עמוק בשטח של מכבי ורק לדבר אחד הוא לא יכול היה להתכונן: לטעות. אותו מרכיב סודי במשוואה שאי אפשר לדעת היכן יופיע ובאיזו עוצמה.

 

וככה באר שבע פתחה כמו בשרטוט. חזק, אגרסיבי וחטפה בדקה השלישית מהטעות ההיא. כדור לרחבה של עדן בן בסט, פלופ של אופיר דוידזאדה שהטעה את אוסטין אג'ידה ומול שער ריק זהבי לא צריך הרבה בכדי לגלגל פנימה.

לזכותה של האורחת ייאמר שהיא לא הסמיקה ממבוכה, אלא המשיכה בתוכנית המשחק כמו שטוענת לכתר אמיתית צריכה לעשות. היא גם מצאה במשך דקות רבות מכבי מבולבלת ומאבדת כדורים, רק שלא היה מי שיסיט פנימה. מאור בוזגלו סידר לחבריו הגבהות משויפות הישר לתוך המרפסת, וממש עם הכניסה להפסקה הוא נתן לברדה כדור לגול אחרי טעות גדולה של חואן פאבלו. הקפטן הוותיק לא חשב מספיק מהר בכדי לספק את השוויון. לקבוצה מבירת הנגב אין את הלוקסוס שיש למכבי, שזה אומר סגל ארוך ומוכשר. אלישע לוי נאלץ לעשות תרגילי לוליינות בשביל לסדר את פאזל ההרכב.

 

כשהכדור לא נכנס, היה נדמה שמכבי חוזרת לעצמה. היא התחילה להיות יותר מדויקת, זהבי סיפק כדור גדול לניקולה מיטרוביץ', שבמקום לגמור עניין בעט ליד הקורה. אמרנו זהו, מכבי בפנים, סיפור האליפות יכול להיות גמור הערב, אבל הבחור עם תספורת המוהיקן ביקש להמתין עם השמפניה. שתי דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה הגיע אל מאור בוזגלו כדור בתוך הרחבה. הוא זרק את נוסא איגייבור לחופשת מולדת, נתן לחואן פאבלו לדבר עם הדגים ויש לנו משחק עונה אמיתי, 1:1.

פאקו התחיל להילחץ. את באר שבע הוא לא הצליח לנצח העונה, ואם זה לא מספיק היא רצה לידו בספרינט גם במירוץ לגביע. האם הלך סופית אלמנט ההרתעה? הספרדי שלח פנימה את טל בן חיים על חשבון איגייבור ויותר מאוחר את ראדה פריצה הבריא במקומו של בן בסט. כמה מילים על בן בסט: הבחור עובד קשה, אין תלונות, הבעיה שהוא חלוץ ולא קשר אחורי. וכשזהבי שם אותו מול שוער, הוא צריך למצוא את הרשת הפנימית ולא החיצונית.

 

רק שזה בדיוק עניין הסגל העמוק. בן חיים הוא שחקן נבחרת ישראל שנכנס כדם טרי. זה המסמר האחרון שדופקים על הארון. 12 דקות לסיום הוא השאיר את ג'ון אוגו מאחור ומ-18 מטרים קידם את מכבי ת"א עוד צעד לקראת הצלחת, 1:2. גם אלישע לוי ניסה לעשות את השינוי שלו והלך על כל הקופה. הוציא את הבלם לואי טאהא, הכניס את שלומי ארבייטמן ושלח גם את סיראז' נסאר פנימה. מכבי ת"א לא השאירה לאורחת אפילו דקה של תקווה. שוב בן חיים, אג'ידה הדף ומיכה בישל לזהבי שער נוסף, 1:3.

 

ב"ש סיימה עם עשרה שחקנים (נסאר המחליף הורחק) ועם הבנה שזה כנראה נגמר, אבל חייבים שם להמשיך להאמין. גם מגדלי עזריאלי לא נבנו ביום.