הפועל ת"א השיגה הערב (שבת) ניצחון נוסף בפלייאוף העליון כשגברה 1:2 על מכבי נתניה בבלומפילד.
אחרי שאלי כהן קיבל הודעה כי לא ימשיך במועדון, המאמן הוותיק רוצה ככל הנראה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. כיאה למשחק נטול חשיבות, ההתמודדות היתה פתוחה והקצב היה לא רע.
בדקה -13 האורחים עלו ליתרון כששי אבוטבול איבד כדור, ערן לוי דהר קדימה וסידר ללארי קאיודה את ה-13 שלו העונה. הניגרי היה בנבדל בעת הכיבוש וזו לא הפעם הראשונה בה נזכיר את נושא הנבדל.

בדקה ה-35 שלומי אזולאי איזן אחרי כדור טוב של אבוטבול וטעות של איאד אבו עביד, שמוזכר כמועמד לאדומים. בדקה ה-65 הגיע המהפך, אלא ששוב הנבדל שיחק תפקיד מרכזי.
אבוטבול הרים כדור חופשי, סארי פלאח שהיה בנבדל של סנטימטרים בודדים, נגח חזק והכניע את הרוש. בהמשך עוד הורחק עידו לוי, אך גם זה לא השפיע על ההתמודדות והאדומים רשמו עוד שלוש נקודות למאזנם.

הפועל ת"א: תום אלמדון, ליאור לוי, סארי פלאח, יורגן קולין, מתן אוחיון, שי אבוטבול, משה אוחיון (גיא חדידה, 72), לוקאס סאשה (שגיב יחזקאל, 81), רמזי ספורי, ישראל זגורי (אברהם צ'קול, 90), שלומי אזולאי.
 
מכבי נתניה: אריאל הרוש, עומר פרץ, איאד אבו עביד, עידו לוי, אורי שטרית, גבריאל ג'ורג'יו, רומאריו פירס, דיא סבע, ערן לוי (נבו מזרחי 64), אור ברוך, לארי קאיודה.