במכבי תל אביב כבר הכינו תכנית עבודה לקראת הסיבוב השני במוקדמות ליגת האלופות, בלי כל קשר להחלטה שטרם התקבלה בנוגע להמשך עבודתם של המנג'ר ג'ורדי קרויף והמאמן פאקו אייסטראן.

על פי התכנית, הרוטציה של הצהובים במאבק להשיג את המקום בשלב הבתים תכלול 13 שחקנים. שישה מהסגל הנוכחי ושבעה שחקנים חדשים, זרים וישראלים. השישה מהסגל הנוכחי המוגדרים כ"שחקני צ'מפיונס ליג" הם איתן טיבי, גל אלברמן, ערן זהבי, גילי ורמוט, דור מיכה וטל בן חיים.
לגבי המצטרפים הרי שכפי שכבר נכתב כאן בעבר, הצהובים מנהלים כמה משא ומתנים חשאיים יותר ופחות, אבל חוזים חתומים ועמם גם פרסום השמות לא יופיעו לפני ה-20 במאי, מועד בו ייערך משחק גמר הגביע מול הפועל באר שבע.

סמוך למועד הזה או לאחריו יקבלו בקריית שלום את ההחלטות לגבי הסגל הרחב של המועדון בעונת 2015/16. לראשי הקבוצה ידוע כי מספר שחקנים אשר חוזיהם מסתיימים או כאלו שעתידם המקצועי אינו ברור מבקשים לדעת את זהות המאמן והמנהל המקצועי שיהיו בקריית שלום בעונה הבאה. כמובן שאז כבר תתקבל ההחלטה לגבי קרויף ואייסטראן.
הבעלים מיץ' גולדהאר הבהיר בביקורו האחרון בישראל כי היעד המרכזי שלו לקראת העונה הבאה הוא להביא את מכבי תל אביב לשלב הבתים בליגת האלופות. לצורך העניין מוכן הבעלים לשלוף את הארנק ולהשקיע סכומים שטרם נראו במועדון.