היום הסוער שעבר על יריבותיה בצמרת, כאשר עירוני קריית שמונה והפועל באר שבע הודיעו על סיום עבודתם של מאמניהם, בישרה היום מכבי ת"א לאוהדיה על המשך ההתקשרות עם המנג'ר ג'ורדי קרויף לשנתיים נוספות. בסיום האימון לפני הצהריים בקריית שלום ירד ההולנדי לכר הדשא וקיים ראיון קצר עם התקשורת.

"אני לא חושב שהסיבה שלא הודיעו עד עכשיו שאני ממשיך היא בגלל מאמן או שחקנים", השיב המנג'ר לשאלה מדוע נדחתה ההודעה על מינויו, "הייתה לי לפני פחות מחודשיים שיחה פנים אל פנים עם מיץ' גולדהאר, בחנו את הדברים ואיך מתקדמים לעונה הבאה. זה יקרה רק לאחר שהעונה תסתיים בסוף החודש. נעשה את הדברים הנכונים בתוך המועדון ולא בשיתוף העיתונות".
על היעדים לעונה הבאה אמר קרויף: "השאיפה במכבי תל אביב היא תמיד להגיע למקום הגבוה ביותר. הכי חשוב עבור המועדון זה להראות התקדמות בהישגים שנה אחר שנה, העבודה כבר נמצאת בעיצומה".

קרויף סירב לדבר על השמועות שרוני לוי היה המועמד שלו לעמדת המאמן. שמו של מאמן מכבי נתניה מסתובב בקריית שלום כבר זמן רב. הוא היה מועמד לפני ארבע שנים ואף נפגש עם גולדהאר, שהעדיף למנות את מוטי איוניר.
גורם המקורב למועדון אמר היום: "זה לא סוד שג'ורדי רצה את פאקו אייסטראן מחוץ למכבי תל אביב. רוני לוי היה המועמד המועדף להחליפו, מהלך שהיה צולח בעידן ג'ק אנגלידיס. עכשיו תחת המנכ"ל מרטין ביין, הוא לא יכול לעשות דברים בלי אישור ביין, שתמך דווקא בפאקו אייסטריאן. אם קרויף היה יכול, רוני לוי היה בקריית שלום. עכשיו הוא מחויב ככל הנראה ליעקב שחר ומכבי חיפה. הסיכוי שרוני לוי יגיע הוא נמוך ביותר, אולי אחוז בודד, כולם ראו את הדברים שהיו הבוקר בבאר שבע ובקריית שמונה".
מדוע הוכרז היום ג'ורדי כמנג'ר?
"זה ברור, ג'ורדי יהיה זה שיודיע מעמדת המנג'ר לפאקו על המשך דרכו במכבי תל אביב. קיים סיכוי נמוך שפאקו בסיומו של יום לא ימשיך".
בתוך כך, המו"מ בין גולדהאר וביין לבין אייסטראן נמשך, כאשר בין הצדדים עדיין פערים כספיים. אם לא יושג הסכם בתקופה הקרובה, סימן קרויף מאמן ספרדי שהוא מעוניין בהבאתו.