אלישע לוי לא הופתע משום דבר, הוא הבין טוב מאוד עם מי יש לו עסק כבר מזמן", כך אמרו היום בסביבתו של אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע, אחרי שקיבל הבוקר את ההודעה כי לא ימשיך בעונה הבאה. המאמן כבר התבשר אמש (רביעי) בשעת לילה מאוחרת, אחרי החינה של בתו, על המהלך הצפוי של אלונה ברקת למנות את ברק בכר.

בסביבתו של המאמן סיפרו עוד כי "אלישע רק שמע שאלונה לא רוצה שימשיך, אמר לה תודה ושיש לו עוד מטרות, קם והלך. אלישע לא יתן לאלונה לעשות ממנו צחוק. אם הוא יפתח על ברקת את הפה זה יהיה לא נעים".
בשבועות האחרונים לוי הסתובב בתחושה של אי נעימות וחש מתיחות בינו לבין ברקת, אבל הבין היטב כי בסוף העונה הוא זה שיקבל את ההחלטה אם להישאר או לא. לאחרונה דווקא התחזקו ההערכות שלוי ימשיך, וכולם חיכו לפגישה בין הבעלים למאמן של באר שבע שהיתה אמורה להיות לקונית בלבד, לחיצת יד וקדימה לעונה הבאה. אלא שהיום אותם אנשים בסביבתו של אלישע טוענים כי הכל היה לכאורה הצגה. "זה היה תרגיל הטעיה מושלם של אלונה".

בינתיים, בגזרת השחקנים התחושה היא קשה מאוד, אך ורק בשל התזמון הכל כך גרוע, כלשון השחקנים, פחות משבוע כאמור לפני גמר גביע המדינה. בפתיחת אימון הבוקר אמר לוי באסיפה מיוחדת שקיים על כר הדשא:" בטח שמעתם כבר את החדשות, אני אוהב את כולכם, יש לנו פה עוד שבועיים אינטנסיביים וחשובים, בואו נסיים את זה יפה וביחד".
בסיום האימון הלכו כמה שחקנים לאכול צהריים ובשיחה ביניהם העבירו השחקנים ביקורת חריפה ביותר על הצעד שנקטה ברקת כלפי אלישע לוי.