בעוד קצת יותר מארבעה ימים, בליל יום חמישי (24:00, בין חמישי לשישי) יסתיים הדד ליין לרישום שחקנים לסיבוב המוקדמות השלישי ומכבי תל אביב עדיין ללא שחקני רכש מלבדו של הבלם טל בן חיים.

כפי שפורסם בספורט1, ג'ורדי קרויף נפגש עם סוכנו של אבי ריקן ביום חמישי האחרון אך הצדדים עוד רחוקים מסיכום. במכבי תל אביב טרם פנו לפ.צ ציריך בנוגע לרכישת הקשר, אולם לאור העובדה כי חוזהו מסתיים בסיום העונה השווייצרים צפויים לדרוש כ-700 אלף יורו עבורו, מחיר שבמכבי תל אביב מוכנים לשלם עבור ליגיונר בכיר. גורמים בשווייץ אף יודעים לספר כי נשיא פ.צ ציריך נמצא בחופשה בימים אלה וכתוצאה מכך יכולה להתעכב העסקה.
ריקן דורש שכר עונתי של כ-400 אלף דולר בחוזה ארוך טווח ולאור העובדה כי הוא יכול לשחק גם כמגן שמאלי, מועמדותו לקבוצה נשקלת. בציריך מרוויח הקשר כ-250 אלף יורו לעונה, אולם חזרתו ארצה שנתיים בלבד לאחר שיצא לשחק בחו"ל משמעותה שעליו יהיה לשלם הפרשי מס - ועובדה זו מהווה מהמורה נוספת במו"מ בין הצדדים.

קבוצה נוספת שעוקבת מקרוב אחר אבי ריקן היא מכבי חיפה, אך השכר העונתי אותו דורש הקשר צפוי לטרפד את מעברו לכרמל. בדומה למקרה בן שהר, בחיפה מבהירים כי לא ישלמו מעבר ל-300 אלף דולר עונה לשחקן. 
גם בנוגע לקשר מרכז השדה המועדף על ג'ורדי קרויף, שלומי אזולאי, אין כל התקדמות. גורמים המקורבים לקשר מספרים כי במועדון לא סומכים על כך שאלי טביב אכן יעזוב את המועדון כל כך מהר ויחל במכירת חיסול ועל כן לא נראה שתהיה פרצת דרך בזמן הקרוב. אלי טביב טרם שוחח עם אנשי מכבי תל אביב בימים האחרונים, אולם גורמים בקריית שלום מספרים כי דרישתו עודנה עומדת על כמיליון יורו עבור שלומי אזולאי או אלי דסה.
החלוץ מונאס דאבור מתקרב למכבי תל אביב, אולם עדיין אין התקדמות משמעותית במו"מ בין הצדדים. החלוץ סיכם את מרבית תנאיו במועדון כבר לפני מספר ימים, אולם מכבי ת"א וגראסהופרס טרם הגיעו לסיכום על תנאי רכישתו. כפי שפורסם בספורט1, השווייצרים מראש הבהירו כי אין בכוונתם למכור את דאבור לפני מחזור פתיחת העונה (שנערך היום).
בתוך כך, הקשר דן איינבינדר המתאמן מחוץ לסגל מכבי ת"א בשבועות האחרונים, אמור לשוב לסגל הרחב של הקבוצה לאור המחסור בקשרי מרכז שדה.
המאמן הסרבי סלבישה יוקאנוביץ' אמור לקבל בשבוע הבא את איינבינדר בחזרה לאחר שקצב האימונים שלו תוגבר, אולם חזרתו אינה פוסלת אפשרות מעבר למועדון אחר אם תהיה לו הצעה שיקבל אותה.
כזכור, איינבינדר ביקש ערב תחילת האימונים מהמנג'ר המקצועי ג'ורדי קרוייף הבהרות לגבי התוכניות כלפיו וקיבל אישור לעזוב ולנהל מו"מ עם כול קבוצה בארץ או באירופה בה יבחר.
הקשר שנרכש מהפועל קריית שמונה הוצא מסגל השחקנים וקיים אימונים מבודדים עם מאמנים ומאמני כושר שהוצמדו לו. איינבינדר לא יצא למחנה האימונים וניהל מו"מ מתקדם עם הפועל באר שבע שלא צלח בסופו של יום.