קשר פ.צ ציריך, אבי ריקן צפוי לסכם את מעברו למכבי ת"א

נכון לעכשיו מה שמפריד בין ריקן לצהובים הוא הדרישה של נשיא ציריך, אנסילו קנפה לקבל מענקים נוספים של 50 אלף יורו במקרה של העפלה של מכבי ת"א לליגה האירופית ו-100 אלף יורו על העפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
השחקן כבר היה אמור לארוז את המזוודות לארץ ולא שותף במשחק האימון של קבוצתו, אך הדרישות הללו מעכבות את העסקה. מכבי מוכנה לתת 30 אלף יורו בונוס על העפלה לליגה האירופית ולחילופין 50 אלף יורו על העפלה לליגת האלופות.

במקביל, בעונה שעברה הפתיע המאמן פאקו איסטראן כשתפקד את ערן זהבי בעמדת החלוץ ועורר עליו גלי ביקורת רבים.
כשהגיע סלבישה יוקאנוביץ' הסרבי נאמר על ידי גורמים בקריית שלום: "מצאנו את המודל הנכון למאמן שישנה דברים בסגנון המשחק שיהיה יפה והתקפי יותר".
לעת עתה נראה שלא הרבה השתנה. המאמן הסרבי לא סופר את החלוצים עדן בן בסט וברק בדש וכמו פאקו הציב את זהבי בעמדת החלוץ, יותר כ"חלוץ מדומה".
ערן זהבי אמר לאחר ה-1:5 על היברניאנס: "זה התפקיד שאני יכול לעזור וחבל להתעסק בזה. מה שהמאמן רצה ואת זה עשיתי, המאמן יודע יותר טוב מאיתנו". זהבי הוסיף: "השגנו את המטרה בתוצאה משכנעת ועבורי זה המשחק הראשון הרשמי העונה. על תוספת וחיזוק הקבוצה זה לא תפקידי לדבר ואני חושב שהסגל טוב ויכול להשתפר כקבוצה. יש לדעתי מספיק עומק בקבוצה וברור שיגיעו עוד שחקנים כשאת השאלה הזאת יש להפנות לג'ורדי קרוייף ולמאמן שלנו".
המגן יובל שפונגין הוסיף: "העיקר הוא שעברנו לשלב הבא וזה לא היה קל. אנחנו לא מכירים את פלזן הצ'כית ובטוח שנתחיל ללמוד ולהכיר אותה כשהמטרה היא להעפיל לסיבוב הבא".
מי שספג ביקורות ועשוי לאבד את מקומו בהרכב הוא המגן השמאלי עומרי בן הרוש. במכבי תל אביב לא מבינים את הסיבה לתקופה הלא טובה של השחקן. מי שיצאו מאוכזבים כשלא שותפו הם איתן טיבי וגילי ורמוט שהתחממו אך לא זכו לדקות.