נתחיל מהסוף. מכבי נתניה אירחה את מכבי פ"ת והמשחק נגמר ללא שערים, לכאורה משחק משעמם. בפועל? המשחק היה קומדיה של טעויות.


היהלומים הפתיעו ביכולתם, ודקות ארוכות היו טובים יותר ושלטו במהלך המשחק, אך החמיצו ללא הרף. מכבי פ"ת הגיעה במומנטום מצוין עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים, ומכבי נתניה לעומתה כבר לא זוכרת מהו טעם הניצחון, והיא כרגע במקום האחרון בטבלה עם ניצחון אחד בלבד במאזנה (מחזור 6 על בני יהודה).



המשחק התחיל באופן אגרסיבי, שתי הקבוצות לא היססו ויצאו להתקפות רבות, רק חבל שלקח להן זמן להיכנס למשחק. עד שהשחקנים איפסו את הכוונות חלפו דקות רבות, ובינתיים לא נראה הרבה כדורגל על המגרש. הבלגן על המגרש נמשך, ובדקה ה־21 נרשם ניסיון טוב של הקשר הסרבי מילאן סמילאניץ' מנתניה, אך לצערו הכדור ראה את הרשת רק מלמעלה. בדקה ה־25 קיבל מומדו סיסאיי כדור נפלא ליד השער, אך לא היה מהיר מספיק והגנת האורחים הצליחה להרחיק את הכדור.



בדקה ה־36 נרשמה החמצה גדולה נוספת לצהובים לאחר שהכדור הגיע אל החלוץ יובל אבידור ממסירה טובה של הקשר טל איילה. אבידור בעט ברשלנות, והשוער איתמר ניצן, שנכנס בין הקורות לאחר שצחי גיגי סופסל בשל מריבה עם הקשר ג'ו מונונגה, לא התקשה לעצור אותו. לפני הירידה להפסקה יצאו שחקני נתניה להתקפה לא רעה בכלל, רק שלאכזבת האוהדים סיסאיי פספס שוב. אין ספק שאת הערב הזה הוא ירצה לשכוח אחרי שרשרת החמצות בלתי נתפסת.



המחצית השנייה הייתה רצופת החמצות ליהלומים, ששלטו במשחק כמעט ללא עוררין. בצד השני, למעט החמצות של דור חוגי, המלאבסים נראו חיוורים ולא הצליחו לחבר מהלכים פשוטים של כדורגל. לקראת המפגש שלהם במחזור הבא (בבית נגד הפועל חיפה), צריך רן בן שמעון לעשות בדק בית. גם בנתניה לא יכולים להיות מרוצים לפני המפגש עם בית"ר ירושלים בטדי.