בית"ר ירושלים רחוקה שתי נקודות בלבד ממכבי פתח תקווה השלישית בטבלה בזכות 0:3 מהדהד על בני סכנין, אבל בבירה בוודאי מרוצים הרבה יותר מכך שעשו היסטוריה מבחינתם.
נכון, בינואר האחרון הצהובים-שחורים גברו על בני סכנין באצטדיון טדי במסגרת גביע המדינה לאחר שהיריבה המושבעת מהמגזר ניצחה בבירה את כל ארבעת משחקי הליגה האחרונים, וכעת, לראשונה מאז ינואר 2010, מימר הוביל את בית"ר ירושלים גם לניצחון ליגה ביתי על סכנין.
יתרה מכך, בית"ר ירושלים עשתה היסטוריה מבחינתה כשהצליחה בפעם הראשונה לנצח את בני סכנין שלושה משחקים ברציפות. גם אם זה בכל המסגרות, זו עדיין פעם ראשונה.

קפטן בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, החל את המשחק הטעון מול בני סכנין על הספסל ונכנס לפתיחת המחצית השנייה, ובמהרה השפיע. נגיחה שלו על ידו של מוחמד זבידאת הובילה לפנדל שסידרה בדקה ה-52 לאיתי שכטר את השער הראשון במשחק, לאחר מכן אריק סאבו הסלובקי הכפיל עם שערו הראשון העונה בליגה ולקינוח היה זה עידן ורד שנהנה מבישול של הסלובקי וקבע 0:3 מוחץ.
הרכבים
בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונט, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר, אריק סאבו, עידן ורד, חן עזרא, איתי שכטר.
בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, סארי פלאח, אברהם פאס, מארון גנטוס, וונדרסון, סגס תאמבי, חאלד חלאיילה, סיראז' נאסר, פיראס מוגרבי, יובל אבידור.
מהלך משחק
 דקה 1
למעשה עוד לפני שריקת הפתיחה נשמע מיציע אוהדי בית"ר ירושלים השיר "הנה היא עולה הקבוצה הגזענית של המדינה", אולם חשוב לציין כי אוהדים רבים הגיבו בבוז צורם.
 דקה 2
איתי שכטר השאיר כדור לקלאולדמיר, שמסף הרחבה בעט כדור גבוה מעל השער. הזדמנות טובה למקומיים.
 דקה 10
שוב פעם שכטר פירגן והפעם עם העקב, חן עזרא מצא את עצמו באחד על אחד ומחמוד קנדיל סגר נפלא את השער ומנע שער בטוח.
 דקה 35
יובל אבידור נשלח בכדור עומק, עצר על החזה ודהר לעברו של בוריס קליימן, אולם בעט חלש ולא מדויק החוצה.
 דקה 40
עזרא שוב מצא את עצמו באחד על אחד, הפעם ממסירה מצוינת של ורד, אולם השתהה ונעצר אצל קנדיל, שהדף בחזרה אל רגליו של עזרא שמסר אחורנית לסאבו - האחרון בעט בנגיעה והכדור עלה גבוה מעל השער.
 דקה 44
פיראס מוגרבי ניסה להפתיע את קליימן ממרחק, הכדור נחת על הרשת החיצונית.
 דקה 50
חן עזרא ניסה מכ-16 מטרים ונעצר אצל קנדיל, כעבור חצי דקה הניף את הרגל ממרחק וסחט מהשוער הצלה לקרן.
 דקה 52
0:1 לבית"ר ירושלים! קרן מימין מצאה את דן איינבינדר, שנגח על ידו של מוחמד זבידאת ואיתן שמולאביץ' הורה על הנקודה הלבנה. איתי שכטר בעט חזק למרכז השער ופנימה.