הוא חזר! קבלו את טל בן חיים. החלוץ. זה שנעלם לנו בערך בתחילת הסתיו, קצת אחרי השלושער ב-0:5 בדרבי. מאז ראינו ניצוצות מדי פעם אבל בעיקר עסקנו במסביב. 
הערב (ראשון) מול מכבי חיפה חזינו בקונצרט צהוב שהסתיים ב-0:3 כשהמנצח על המקהלה היה טל בן חיים. לא רק הצמד, אחד מהם שער אחד, ובישול, אלא תנועה בלתי פוסקת לאורך 90 דקות, טכניקה אדירה ובעצם כל מה שהתרגלנו מהחלוץ של מכבי תל אביב בתחילת העונה.
אבל עם כל הכבוד לבן חיים, הצהובים הביסו את הירוקים בתצוגה קבוצתית כשהם מציגים מערך מהודק. בהגנה איגור פיליפנקה נכנס מצוין לנעליים של טיבי הפצוע, בקישור חזרתו של אייל גולסה הכניסה אנרגיה וסדר בשטף המשחק, יוסי בניון הביא חכמה וניסיון. ברור שכאשר וידאר קיארטנסון ייצא המשבר ויחזור להפציץ יהיה למכבי תל אביב עוד סיכוי במאבק האליפות  

ההרכבים
מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איגור פיליפנקה, שרן ייני, גל אלברמן, יוסי בניון, אייל גולסה, דור מיכה, וידאר קיארטנסון, טל בן חיים.
מכבי חיפה: עומרי גלזר, גארי קגלמאכר, מארק ואליינטה, הולמאר  איולפסון, שי בן דוד, אניס אלושי, קאמיל ואצק, יניב בריק, גילי ורמוט, ניקיטה רוקאביציה, מוחמד עוואד

מהלך המשחק
 דקה 11
התקפה מסודרת ראשונה של הצהובים הסתיימה בבעיטה של קיארטנסון מעל השער.
 דקה 15
בניון מלהטט בסמוך לקו ה-16 אבל מסתבך במקום לבעוט ומאבד את ההזדמנות.
 דקה 22
מתפרצת למופת של מכבי הסתיימה בבעיטה של בן חיים היישר לגלזר.
 דקה 28
0:1 למכבי ת"א - גולסה קיבל כדור ממיכה, דהר לרחבה והגיש כדור אדיר לבן חיים החלוץ שעבר, עם קצת מזל, את גלזר וגלגל לרשת.
 דקה 32
בן חיים ובניון חתכו את הגנת חיפה, הותירו את גולסה לבד מול גלזר אבל הכדור הלך החוצה.
 דקה 38
0:2 - הצהובים המשיכו בבליץ מול גלזר, אבל גם השוער המצוין של חיפה לא יכול היה להושיע כשבן חיים טס על קו שמאל (איפה קגלמאכר?) והעביר כדור רוחב מושלם ומיכה הטיס לשער.
 דקה 55
מכבי חיפה זרקה למערכה את עטר וכעמט יצאה נשכרת. החלוץ ניהל התקפה שהסתיימה במסירת עומק לוורמוט. עטר נכנס לעמדה מצוינת מול ראיקוביץ' אבל לא קיבל מסירה טובה והכדור הגיע לקגלמאכר שבעט לשחקים.
 דקה 59
11,769 צופים הגיעו לנתניה, ואליינטה גרר רגל והוחלף בסאן מנחם, שי בן דוד עבר לעמדת הבלם.