מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ויחסיכם עם קרוביכם מתחזקים. ייתכנו היכרויות והזדמנויות חדשות ביחסים. אתם אנרגטיים, ולכן מומלץ לכם להיות פעילים באמצעות ספורט או כל פעילות אחרת שתסייע בניתוב האנרגיה.

בשישי צפויה נטייה לפסימיות. מדיטציה, אומנויות לחימה ומוזיקה יעזרו לכם להתאזן; בשבת עד ראשון הירח יהיה במזלכם ותהיו יותר פעילים ויוזמים; בשני־שלישי ייתכן שיעלו רעיונות עסקיים להשקעה לטווח הארוך; ברביעי־חמישי הפופולריות שלכם תגבר.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

מרקורי ואורנוס בצמידות במזלכם יביאו לשחרור תפיסות מקבעות ועקשנות ויעזרו לכם לצאת ממצבים תקועים. תהיו פתוחים לרעיונות מתקדמים. הזדמנויות כלכליות ייפתחו בפניכם, גם דרך יחסים עם קרובים ו/או הידע והכישרונות שלכם.

שישי צפוי להיות מאתגר מבחינה חברתית. ייתכן שתחושו אחריות או מחויבות שיכבידו עליכם; בשבת־ראשון האנרגיה תתחזק; בשני־שלישי הירח במזלכם יחזק אתכם, אלה ימים טובים לחיבור להנאות פיזיות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אתם נפתחים להזדמנויות בכל התחומים. זו תקופה טובה לנסיעות וללימודים.

שישי צפוי להיות מאתגר בקריירה, ייתכן שתחושו שאחריות ומחויבות שלקחתם על עצמכם מעמיסות עליכם בימים האחרונים. נסו לא להחמיר עם עצמכם ולהציב גבולות; בשבת־ראשון תתחזקו מבחינה חברתית ותהיו מובילים, פעילים, יוזמים ודומיננטיים; שני־שלישי צפויים להיות טובים לחיבור ליצירתיות ולשחרור רגשות מעכבים. ייתכנו הצפות רגשיות ורגישות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

אתם מובילים, פעילים ויוזמים בקריירה. ייתכן שהרבה אינפורמציה, גירויים ואינטראקציות יעמיסו עליכם רגשית ומחשבתית, לכן נסו לסנן את המיותר.

בשישי תהיה לכם נטייה לגישה פסימית לגבי מצבכם ותחושו כובד ואחריות. נסו לא להחמיר עם עצמכם יותר מדי והסתכלו על המצב באופן מפוכח; בשבת־ראשון תהיה לכם אנרגיה של עשייה, בעיקר בקריירה; בשני־שלישי תיתכן רגישות חברתית. תחושו צורך לשמור על הטריטוריה שלכם אך שמרו על פתיחות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

הפופולריות עולה, ויש לכם הזדמנויות ליחסים חברתיים חדשים. זהו זמן טוב לחיבור לקהילות, קבוצות, ארגונים גדולים והתארגנויות חברתיות, שיוכל להצליח ולהשפיע.

בשישי צפויים רגישות וצורך בהתכנסות. ייתכנו עצב ופסימיות. זהו יום טוב למנוחה ולחשבון נפש; בשבת־ראשון האנרגיות יתחזקו ותהיו נמרצים, מובילים ודומיננטיים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

יחסים בקריירה יחזקו אתכם אם רק תדעו להציב גבולות נכונים. הפופולריות שלכם עולה וצפוי שבוע טוב בתחומי התקשורת, השיווק, הפרסום, האופנה וכיו"ב.

שישי צפוי להיות מאתגר במערכות יחסים, אתם חשים צורך להציב גבולות וחשים שהאחריות מכבידה עליכם; בשבת־ראשון האנרגיות יתחזקו וייתכן כעס; בשני־שלישי מומלץ להיפתח לגישה יצירתית; רביעי־חמישי צפויים להיות טובים בקריירה, ויהיו לכם הזדמנויות לחיבורים עם אנשים שיוכלו לקדם אתכם.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן טוב לטיולים, לימודים, חוויות ויחסים מעבר לים. האופטימיות מתחזקת.

שישי צפוי להיות עמוס במחויבויות, וייתכן שתחושו חולשה שתשפיע עליכם רגשית; בשבת־ראשון חשוב לשמור על עמדתכם מול הצד השני במערכות יחסים ולא לרצות; בשני־שלישי צפויים רגישות פיזית לצד שחרור מחשבות ודפוסים מעכבים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם מובילים, פעילים ויוזמים בעבודה. בתקשורת במערכות יחסים נדרשת יציאה מהקופסה ושחרור חשיבה מקבעת ומעכבת.

בשישי תהיה לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות ולהחמיר עם עצמכם, אך נסו לא לשפוט את עצמכם ולא להעמיס על עצמכם יותר מדי; בשבת־ראשון תהיו פעילים ויוזמים בעבודה. מומלץ לעשות ספורט כדי לתעל את האנרגיה; ברביעיחמישי תוכלו לנתח את המצב הרגשי שלכם בצורה הגיונית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

הזדמנויות חדשות במערכות יחסים לפנויים, וחוויות משמחות ביחסים קיימים. צפויות היכרויות מפתיעות וכיפיות ואינטראקציות שיביאו להתקדמות ביחסים ובשותפויות.

שישי צפוי להיות כבד ועמוס רגשית בבית ובמשפחה, אך נסו לא לקחת על עצמכם את כל האחריות ואל תחמירו עם עצמכם; בשבת־ראשון תהיו פעילים, יוזמים ודומיננטיים. אלה ימים טובים להתחלות רומנטיות; בשני־שלישי רעיונות יצירתיים יוכלו לקדם אתכם.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

בעבודה אתם דומיננטיים, וייתכנו הישגים והצלחות ביחסים. אירועים, אינפורמציה ואינטראקציות ירחיבו את האופציות בעבודה. תיתכן הטבה בתנאים במהלך החודשים הקרובים.

שישי צפוי להיות עמוס מבחינה רגשית בסביבה הקרובה, נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי אחריות; בשבת־ראשון האווירה בבית תהיה סוערת ותוססת, ייתכנו תגובות אימפולסיביות, אך נסו לשמור על סבלנות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

זהו זמן טוב ליחסים רומנטיים. כישרונותיכם עשויים לבוא לידי ביטוי בדמות הישגים והצלחות. פגישות רומנטיות מהנות ייתכנו לפנויים, וחוויות משמחות ייתכנו למי שביחסים.

שישי צפוי להיות מאתגר מבחינה כלכלית, וייתכן צורך בצמצום בגלל גבולות כלכליים לא נכונים; בשבת־ראשון תהיו פעילים ויוזמים בסביבה הקרובה ותובילו מהלכים שישפיעו על קרוביכם; בשני־שלישי תצטרכו לשחרר דעות וחשיבה מקבעות ומעכבות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית ובמשפחה תוססת, אך ייתכן שמחויבויות מעמיסות עליכם, ולכן נדרשים גבולות נכונים. הירח במזלכם בשישי יביא עמו עומס רגשי, פסימיות ועצב. מנוחה, מדיטציה, מוזיקה ופעילויות מרגיעות אחרות יכולות לאזן אתכם היום.

בשבת־ראשון ייתכנו יוזמות עסקיות, תהיו פעילים וכדאי להיות ערניים בתחום הכלכלי; בשני־שלישי מומלץ לשחרר את העקשנות והחשיבה המגבילה והמעכבת; ברביעי־חמישי היחסים בבית יעזרו לכם לשמור על גבולות ועל איזון.