מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם נכנסים לשבועות של עיסוק בענייני המשפחה - ילדים או הורים. הרגישות בבית ובמשפחה גדולה, ויש נטייה לתגובות דרמטיות והיסחפויות רגשיות.
בשישי ניכרת נטייה לדרמות אך נסו לשמור על גבולות; בשבת־ראשון הירח המלא ישפיע על הסוגיה של משפחה מול קריירה. מוטלים עליכם עומס רב ואחריות, ואתם מרגישים מוצפים; בשני־שלישי תחושו רגישות חברתית ותזדקקו למרחב ולחופש; ברביעי־חמישי תחושו רגישות, נטייה להתכנסות וחולמנות, וייתכן חשבון נפש.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם פעילים ויוזמים יותר מהרגיל וביכולתכם להוביל שינויים גדולים בחייכם במהלך השבועות הקרובים. שמרו על גבולות ביחסים עם קרוביכם.
בשישי תהיה נטייה לדרמטיות רגשית, נדרש מכם לשמור על גבולות, גם עם קרוביכם; בשבת־ראשון הירח המלא יגרום להצפות רגשיות, ויביא עמו ראייה מפוכחת על המצב; בשני־שלישי צפויה התמודדות עם מתחים בקריירה. ימים אלה עשויים להוביל לשינויים מרחיקי לכת; ברביעי־חמישי תיתכן מעורבות התנדבותית מצדכם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

בשבועות הקרובים צפויה רגישות בתחום הכלכלי - ייתכנו הוצאות שנובעות משיקולים אמוציונליים ולא הגיוניים. שמרו על גבולות בריאים.
בשישי צפויות דרמות במערכות יחסים; בשבת־ראשון הירח המלא יביא עמו עומס רגשי והתפכחות; בשני־שלישי תפיסות עשויות להשתנות ותחושו חוסר סבלנות כלפי כל מה שכובל אתכם; רביעי־חמישי צפויים להיות רגישים בקריירה, ותחושו אחריות ומחויבות במסגרת תפקידכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לרגישות יתר, אינטואיציות חזקות ותגובות אמוציונליות ודרמטיות. המשפחה - ילדים או הורים - מעסיקה אתכם.
בשישי צפויה נטייה להיסחפות רגשית ולדרמות; בשבת־ראשון הירח המלא ישפיע על מערכות היחסים ותהיה נטייה לעומס רגשי; בשני־שלישי תחושו צורך במרחב רגשי ותוכלו להסתכל על המצב באופן אובייקטיבי ועמוק. צפויה נטייה לחוסר שקט; רביעי־חמישי צפויים להיות רגשיים עם נטייה להיסחפות ולאובדן גבולות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

בשבועות הקרובים צפויים רגישות גבוהה, צורך בהתכנסות והצפות רגשיות. ייתכנו דרמות. חיבור למשפחה ולילדים יכול לאזן את המצב.
בשישי תיתכן דרמה רגשית שקשורה ליחסים רומנטיים; בשבת־ראשון הירח המלא עלול להביא לעומס בעבודה, שיימשך בשבועות הקרובים. נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי אחריות ושחררו שליטה; בשני־שלישי תחושו חוסר נוחות במערכות יחסים וצורך במרחב או בניתוק ביחסים; ברביעי־חמישי צפויים רגישות פנימית ובלבול.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

אתם נכנסים לשבועות של רגישות חברתית. זהו זמן טוב להתנדבות, טיפול ונתינה. תיתכן התנדבות קהילתית.
בשישי ייתכנו דרמות משפחתיות. צפויה נטייה להיסחפות רגשית; בשבת־ראשון הירח המלא יביא להתפכחות ולעומס רגשי, ייתכן שזה קשור למעורבות החברתית שלכם; בשני־שלישי תזדקקו למרחב ולהתנתקות מהשגרה. תיתכן נטייה לתגובות אימפולסיביות; ברביעי־חמישי נדרשים גבולות בריאים במערכות יחסים. השתדלו לא להיכנס לדינמיקה של מטפל־מטופל.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים בקריירה ומשפיעים ברגישות וביכולת ההכלה שלכם. הקשיבו לאינטואיציות ופעלו בהתאם, זה מה שיחזק אתכם בשבועות הקרובים.
בשישי צפויה נטייה לדרמות. אל תהיו תובעניים כלפי עצמכם; בשבת־ראשון ייתכן קונפליקט בין הבית לקריירה; בשני־שלישי תחושו צורך להתחבר לעצמכם וייתכן רצון להתנתק; ברביעי־חמישי העבודה תעמיס עליכם אחריות ומחויבויות, השתדלו לשמור על גבולות מול הממונים, הקולגות והלקוחות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

השבועות הקרובים יתאפיינו ברגישות יתר. אתם נוטים להיות סובייקטיביים ולקחת הכל אישי, מומלץ להיות ליד מקור מים כמו ים או נחל, מה שיעזור לכם לאזן את הרגשות. ייתכנו הצפות רגשיות.
בשישי צפויה נטייה להוצאות לא מבוקרות, שמרו על גבולות; בשבת־ראשון הירח המלא יגרום לתחושת אחריות כלפי קרוביכם; בשני־שלישי תהיה נטייה לתגובות אימפולסיביות; ברביעי־חמישי צפויה רגישות ביחסים הרומנטיים ותיתכן חוויה רגשית עוצמתית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

השבועות הקרובים יתאפיינו ברגישות, בצורך בשייכות ובביטחון ובנטייה להיסחף לסערות ביחסים. בעבודה אתם מנסים ליצור שינוי באמצעות התמדה והשקעה. הירח במזלכם בשישי יגביר את הדרמות הרגשיות. הירח המלא בשבת־ראשון יגרום לעומס רגשי בתחום הכלכלי. תחושו אחריות ומחויבות. בשני־שלישי תחושו צורך בניתוק ובמרחב, ייתכנו תגובות אימפולסיביות; ברביעי־חמישי האווירה בבית ובמשפחה תכביד עליכם, רצוי לשמור על גבולות עם בני המשפחה.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

הירח המלא במזלכם בשבת יביא עומס רגשי ותחושת אחריות ומחויבות במערכות יחסים. רגישות יתר והצפות רגשיות יוצרות אצלכם כבדות.
בשישי צפויה נטייה לדרמות פנימיות ולחוסר ודאות; בשבת־ראשון הירח המלא במזלכם יגביר את העומס הרגשי, ומערכות היחסים ילוו במתיחות; בשני־שלישי צפויה נטייה להוצאות אימפולסיביות. חשיבה מחוץ לקופסה עשויה לשנות את המצב; ברביעי־חמישי צפויה רגישות בסביבה הקרובה. יש לכם נטייה לקחת אחריות על קרובים, נסו לא להעמיס על עצמכם מה שלא שייך לכם.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ייתכן שהעבודה תהיה תובענית, כדאי לשמור על גבולות, על האנרגיה ועל האובייקטיביות.
בשישי צפויות חוויות חברתיות אמוציונליות ותגובות מוגזמות; בשבת־ראשון הירח המלא יביא איתו תחושת כבדות ועומס רגשי. אלה ימים טובים למנוחה ולהורדת העומס, עד כמה שניתן; בשני־שלישי הירח במזלכם יגביר את העצבנות ואת חוסר המנוחה, תזדקקו למרחב ולהתרחקות; ברביעי־חמישי ייתכנו התפזרות ובזבוז.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

שבועות אמוציונליים לפניכם, בעיקר בתחום הרומנטי. הגבולות מיטשטשים, וצפויות היסחפות רגשית, דרמות ותגובות מוגזמות, שיאפיינו אתכם בשבועות הקרובים. כדאי להתחבר לצד היצירתי שלכם כדי לאזן את הרגשות. הירח המלא בשבת־ראשון ישפיע עליכם מבחינה חברתית. סמכותכם תורגש.
בשני־שלישי האינטואיציות שלכם יהיו חזקות וכדאי להקשיב להן. אלה ימים טובים לעוסקים ברוח ובטיפולים רגשיים; ברביעי־חמישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות.