מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לרגישות ולאובדן אנרגיות וגבולות, אך אתם חשים ביטחון ושייכות. יוזמות יצירתיות בתחום הכלכלי עשויות להביא להתחזקות כלכלית. בשישי־שבת מולד הירח יפתח חודש רגיש ביחסים במשפחה, ויידרש מכם לשחרר דפוסים מהעבר ולהציב גבולות. בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים עם נטייה לדרמות. הימנעו מאימפולסיביות; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו לבירוקרטיה ותהיו יעילים ותכליתיים. שמרו על גבולות ואל תעמיסו על עצמכם יותר מדי.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

מרס ואורנוס מתקרבים זה לזה במזלכם ויוצרים תגובות אימפולסיביות ובלתי צפויות ומהלכים לא מתוכננים. עם זאת, המצב עשוי להביא לשינוי ולהניב פירות משמעותיים בהמשך הדרך. נצלו ימים אלו ליוזמות ולעשייה יצירתית. מולד הירח ישפיע על יחסים עם קרוביכם בחודש הקרוב, תחושת המשפחתיות והשייכות מעניקה לכם ביטחון וחום. בשלישי בצהריים עד חמישי תוכלו ליישם יוזמות יצירתיות שיביאו להגשמה והצלחה.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לבזבזנות, וייתכן שמערכות יחסים ישפיעו על המצב הפיננסי שלכם ואף יגרמו לשינויים גדולים בתחום. מולד הירח יפתח חודש טוב מבחינה כלכלית, אם רק תדעו לשמור על גבולות ולהימנע מבזבוז. בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה; בשלישי בצהריים עד חמישי רצוי לשמור על גבולות נכונים ולא להחמיר עם עצמכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מולד הירח השבוע במזלכם יפתח שבוע רגיש ביחסים במשפחה ויעורר מודעות לשינויים שצריכים להתרחש ביחסים, וקשורים לגבולות. צפוי שבוע אמוציונלי שילווה בדרמות, אך תחושו ביטחון ושייכות. מולד הירח יגביר את הרגישות בשישי־שבת. בראשון עד שלישי חשיבה יצירתית תחזק את התחום הכלכלי ותאפשר שינויים גדולים; בשלישי בצהריים עד חמישי רצוי לשמור על גבולות ביחסים עם הסביבה הקרובה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

דעותיכם נשמעות, וביכולתכם להביא לשינויים. בקריירה תהיו יוזמים ופעילים, והעשייה שלכם תביא תוצאות ותניב פירות, גם בטווח הרחוק. מולד הירח יגביר את הרגישות ויחבר אתכם לתת־מודע שלכם. תחושו ביטחון ושייכות. הירח במזלכם בראשון עד שלישי יחזק את נוכחותכם, ותהיו דומיננטיים ויצירתיים. שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים לארגון בירוקרטי של כספים. סדר נכון יכול להביא להתייעלות כלכלית.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

הרגישות החברתית גבוהה, וניכרת יכולת הנתינה והעזרה שלכם. אלה ימים טובים להתנדבות קהילתית וקבוצתית. אתם יכולים להביא לשחרור מצבים תקועים באמצעות עשייה ויוזמות מחושבות. בראשון עד שלישי תהיה לכם נטייה לחשיבה יצירתית אך גם ראייה לא ממוקדת של המצב; בשלישי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגביר את התכליתיות שלכם, שמרו על גבולות, בעיקר ביחסים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

הימים הקרובים יתאפיינו ברגישות גבוהה בקריירה, אף שאתם דומיננטיים ומשפיעים. הרגישות משפיעה על תהליכים ועל קשרים בקריירה. מולד הירח עשוי להביא לשינוי ביחסים בקריירה. בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית, והשפעתכם תהיה גדולה; שלישי בצהריים עד חמישי יהיו טובים לסדר, בדיקה וניקיון פנימיים, ביכולתכם להתאזן ולשחרר רגשות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה להיות אמוציונליים, גם בהשקפה ובאמונות שלכם, מה שיכול ליצור דרמות ולהביא להחלטות אימפולסיביות וקיצוניות. במערכות יחסים, הצד השני נוטה להיות יוזם ופעיל ולקדם את היחסים. מולד הירח ישפיע על ההשקפה שלכם ויחזק את הראייה האמוציונלית, אתם חווים קושי לשחרר את העבר. בראשון עד שלישי השפעתכם תתחזק. אלה ימים טובים למרצים ולנואמים; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים, לנתינה, לטיפול או להתנדבות חברתית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם דעתניים ודומיננטיים, וביכולתכם להשפיע. אתם יוזמים ופעילים בעבודה, וההשקעה תניב פירות לאורך זמן. מולד הירח ישפיע עליכם ויפתח חודש של צורך בביטחון רגשי, שייכות וחום. היחסים המשפחתיים ישתנו. בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים, אלה ימים טובים למרצים ולנואמים; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים להתקדמות ולסגירת פינות בקריירה, תהיו תכליתיים ומעשיים ותוכלו לעמוד במשימות ובתפקידים בהצלחה ועם הישגים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם צורך בשינוי. תחושת הביטחון והשייכות מתחזקת, הימנעו מדרמות ומילדותיות. מולד הירח ישפיע על הזוגיות ועל מערכות יחסים משפחתיות ויגביר את הרגישות. ראשון עד שלישי צפויים להיות טובים להקשבה ללב; בשלישי בצהריים עד חמישי רצוי לנקוט גישה תכליתית שיכולה להביא לתוצאות מספקות בכל תחום.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ימים עמוסים בעבודה, בעיקר למטפלים. מולד הירח יגביר את הרגישות בעבודה וגם עלול לגרום לרגישות בריאותית. בראשון עד שלישי הצד השני במערכות יחסים ירצה להראות שהוא צודק, מה שייצור מתיחות ומאבקי כוח; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו לבדיקה, סדר וניקיון פנימיים. הרגשות שלכם יתבהרו, ותתחברו לדיוק ולחדות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו חוויות אמוציונליות עוצמתיות בשבוע או בחודש הקרוב. שמרו על גבולות ועל האנרגיה. בראשון עד שלישי תהיו דומיננטיים בעבודה ותובילו תהליכי שינוי; בשלישי בצהריים עד חמישי מערכות יחסים יתייצבו ותיהנו מימים רגועים יחסית.