מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים אך נסו לא להיות אימפולסיביים. לקראת הירח המלא בראשון צפויים ימים אינטנסיביים, בעיקר בקריירה. תיתכן סגירת מעגלים משמעותיים שעשויה להביא שינויים גדולים.

בראשון בצהריים עד שלישי צפויה נטייה לדרמטיות. אלה ימים מתוחים ביחסים, שילוו בחוסר סבלנות ובמתיחות, הימנעו מאימפולסיביות; שלישי בצהריים עד חמישי יוקדשו להתכנסות ולחשבון נפש. הרגישות תהיה גבוהה ותחושו צורך להיות עם עצמכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית ובמשפחה תוססת. אתם דומיננטיים ומשפיעים בבית ובמשפחה. ייתכנו יוזמות כלכליות בשיתוף עם אחרים. הירח המלא ישפיע בשישי עד ראשון על השקפת העולם ועל ההסתכלות שלכם, וייתכנו סגירות מעגלים שיובילו להחלטות מרחיקות לכת.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מתוחים בקריירה, מה שישפיע גם על הבית ועל המשפחה; בשלישי בצהריים עד חמישי תורגש רגישות חברתית. סמכותכם תשפיע על אחרים, אלה ימים טובים להתנדבות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

מרס יעבור למזלכם בראשון ויצטרף ליופיטר, מה שיכול להוביל לרעיונות ליוזמות ולעשייה מבורכת. האנרגיה מתחזקת וחשוב לשמור על מיקוד בעשייה כדי לנצל את העיתוי לדחוף את עצמכם קדימה. הירח המלא יביא בשישי עד ראשון אינטנסיביות וכובד. צפויות התחלות חדשות.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות טובים לשינוי ולשחרור אמונות והשקפת עולם שכבר לא משרתות אתכם. הארות ותובנות פותחות לכם הזדמנויות חדשות; בשלישי בצהריים עד חמישי השפעתכם בקריירה תורגש.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

השמש תהיה במזלכם עד יום שני, ולאחר מכן תחושו רגיעה וירידת אנרגיה. התחזקות כלכלית תורגש בשבועות הקרובים והיא תלווה בשינויים גדולים. הירח המלא בראשון ישפיע על מערכות יחסים, ייתכן שיהיו סיומות, סגירות מעגלים ופתיחת מעגלים חדשים.

בראשון בצהריים עד שלישי תחושו חוסר שקט ועצבנות, גם התחום הכלכלי משפיע על כך. תיתכן נטייה להוצאות אימפולסיביות ואמוציונליות; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויות הסתכלות רגשית והתפכחות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים. מערכות יחסים יעברו שינוי וייתכנו סיומות או התחלות גורליות חדשות. הירח המלא יביא לסגירת מעגלים בעבודה, תיתכן גם רגישות פיזית, שנובעת מהצפת רגשות ומעומס רגשי.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות מתוחים במערכות יחסים. ייתכנו ניתוקים וצורך במרחב, נסו להיות סבלנים; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויות רגישות והתפכחות. ייתכן שפחדים יעלו ותחושו צורך בהתכנסות ובשקט.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

התרחשויות צפויות מאחורי הקלעים וקשורות לרעיונות יצירתיים שעדיין לא יצאו לאור. אתם חשים קושי לבטא את עצמכם בבהירות, ויש לכם נטייה להצפות רגשיות. הירח המלא בראשון יסגור מעגלים ויפתח חדשים.

בראשון בצהריים עד שלישי תחושו צורך במרחב ובעצמאות בעבודה, תיתכן מתיחות ביחסים מהעבר; בשלישי בצהריים עד חמישי מערכות יחסים יהיו רגישות ויידרשו גבולות ברורים. תיתכן התפכחות ביחסים שתוביל לסגירת מעגלים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית. היחסים החברתיים עוברים שינוי גדול. תחושו שמעגלים נסגרים או שתקופה מסתיימת לקראת התחלות חדשות. צפויה נטייה לקחת על עצמכם אחריות משפחתית שתעמיס עליכם.

בראשון בצהריים עד שלישי צפויה מתיחות ביניכם ובין חברים, כדאי לנסות להפחית את ההשפעה של אחרים עליכם; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות בעבודה ונדרשים גבולות. ייתכן עומס יתר שיכול להשפיע עליכם גם פיזית, אז רצוי לחזק את מערכת החיסון.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

השפעתכם בקריירה מתחזקת. ביחסים בקריירה צפוי שינוי שיכול להשפיע על מקומכם. הירח המלא יסגור מעגלים בסביבה הקרובה, וייתכן שתחושו עומס רגשי עם קרוביכם. צפויים ימים אינטנסיביים מבחינה רגשית.

בראשון בצהריים עד שלישי תורגש מתיחות באווירת הבית והמשפחה שתשפיע גם על הקריירה; שלישי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים ותיתכן התפכחות שתגרום לתחושת עומס רגשי ואחריות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

עם כניסת השמש לאריה תחושו התחזקות אנרגטית. אתם נוטים להביע את דעותיכם ללא חשש, אך לעתים זה עלול ליצור דרמות. הירח המלא יביא לסגירות מעגלים כלכליים, וייתכן כי התרחשויות שקשורות לכספים ייצרו עומס.

בראשון בצהריים עד שלישי ייתכנו מתיחות וחוסר סבלנות בסביבה הקרובה. תהיו בולטים וייחודכם יורגש. לצד זאת, תחושו צורך במרחב; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות בבית ובמשפחה, לצד צורך בשמירת גבולות עם בני המשפחה, וייתכן שגם תחושת תלות ואחריות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

מורגשת התחזקות. היחסים האינטימיים יעברו שינוי וייתכנו סיומות והתחלות גורליות חדשות. אתם חשים קושי לבטא את עצמכם, אך כדאי להקשיב ללב ופחות לאגו. הירח המלא במזלכם יביא לסגירות מעגלים ולהתחלות חדשות, בעיקר במערכות יחסים ארוכות טווח.

בראשון בצהריים עד שלישי צפויות מתיחות בתחום הכלכלי והוצאות גדולות. עם זאת, כספים שצריכים להגיע ישנו את המצב; בשלישי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות בסביבתכם הקרובה. יש לכם נטייה לקחת אחריות על קרובים, אך נסו לשחרר מעצמכם עול שלא שייך לכם.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

השבועות הקרובים יהיו בסימן התעסקות במערכות יחסים שנמצאות בתהליכי שינוי אינטנסיביים. ייתכנו סיומות או התחלות גורליות חדשות. רצוי לתת לתהליכים לקרות ולא לנסות לשלוט בהם. הירח המלא יביא לסגירות מעגלים פנימיים וייתכנו הצפות רגשיות, חוסר ודאות ועומס רגשי.

הירח במזלכם בראשון בצהריים עד שלישי יגביר את הרגישות במערכות יחסים ואת הקונפליקטים, נסו לשמור על סבלנות. בשלישי בצהריים עד חמישי עניינים כלכליים יטרידו ויגבילו אתכם, נדרש תכנון לטווח ארוך ושיקול דעת.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בעבודה. יחסים בעבודה ישתנו וישפיעו על מקומכם. הירח המלא יביא לסגירות מעגלים חברתיים, וסמכותכם תהיה מורגשת.

ראשון בצהריים עד שלישי יוקדשו להתבוננות פנימית ולצורך לשמור על סבלנות. האינטואיציות שלכם יהיו גבוהות; בשלישי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות ויביא להתפכחות, ייתכן שתחושו עומס.