מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

ענייני שגרה ועבודה יומיומית מעסיקים אתכם השבוע, גם יחסים בסביבת העבודה דורשים התייחסות לגבולות. אתם פעילים ויוזמים אך רצוי לא להתפזר ולהיות מתוכננים. בשישי הירח יחזק את האנרגיה שלכם ויאתגר אתכם להיות אמיצים וכנים עם עצמכם; בשבת־ראשון צפויה התחזקות בענייני כספים והשקעות; בשני־רביעי הרבה גירויים בסביבה הקרובה יעסיקו אתכם, נסו לסנן את כל הרעש מסביב; מרביעי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות בבית ובמשפחה, הרבה עניינים שבשגרה מעסיקים אתכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

השבוע תוכלו לחזק את עצמכם, ליישם רעיונות ולהשפיע. נסו לא להיות ביקורתיים מדי כלפי עצמכם והעזו להביע את עצמכם בכל דרך שמתאימה לכם. יחסים רומנטיים ו/או עם ילדים נבחנים. בשישי התחזקות רגשית תאפשר לכם לבטא את עצמכם בישירות וכנות; בשבת־ראשון הירח במזלכם יחזק אתכם אנרגטית ורגשית; בשני־רביעי ענייני כספים דורשים זהירות; מרביעי בצהריים עד חמישי הרגישות ביחסים עם קרובים בסביבתכם תעלה, ייתכן רצון לטפל ולתמוך בהם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

מרס ויופיטר במזלכם מחזקים את האנרגיה ומעניקים הזדמנויות ליוזמות ולעשייה. מתיחות אפשרית ביחסים משפחתיים, חשבון נפש יתלווה לכך. הימנעו מאימפולסיביות בתגובות ובקבלת החלטות. בשישי תהיו דומיננטיים חברתית, ותוכלו להוביל וליזום; בשבת־ראשון ביטוי יצירתי יוכל לאזן אתכם ולעדן יחסים שדורשים תשומת לב; בשני־רביעי תהיה נטייה לתקשורת אימפולסיבית ופתוחה; מרביעי בצהריים עד חמישי תיתכן תחושת ביטחון והתייצבות כלכלית.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

לא מומלץ ליזום ולפעול כרגע בכיוונים חדשים, האנרגיה לא ממוקדת. נסו לסנן רעשי חוץ ושמרו על אנרגיה. יש מתיחות וחשבון נפש ביחסים עם קרובים, ענייני גבולות וביקורת נבחנים, וחשוב שתהיו סבלניים. שישי הוא יום טוב לביטוי העצמי שלכם בקריירה ותוכלו לזכות בהכרה; שבת־ראשון יהיו רגישים חברתית אך תחושו ביטחון במחיצת חברים; בשני־רביעי גירויים חיצוניים יקשו עליכם לפעול; מרביעי בצהריים עד חמישי הירח במזלכם יגביר את הרגישות בעיקר לבית ולמשפחה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

מרקורי בנסיגה במזלכם, וכדאי להיזהר מפליטות פה. נסו לשמור על סבלנות. ענייני כספים דורשים סדר ובדיקה קפדנית, ייתכנו הוצאות אימפולסיביות. בשישי תיטו להיות כנים וישירים מתמיד. שימו לב, זה עלול לפגוע בכם או באחרים גם עקב נסיגת מרקורי; שבת־ראשון יהיו ימים יציבים בכל הקשור לקריירה, למעמד ולהכרה שלכם; בשני־רביעי צפויות התרחשויות חברתיות, ייתכנו יוזמות ופעילויות מגוונות; מרביעי בצהריים עד חמישי תחושו צורך להתכנס בתוך עצמכם.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

שמש וונוס במזלכם מחזקים את האנרגיה שלכם, היחסים נמצאים בחשבון נפש, ונבחנים ענייני גבולות. שישי הוא יום טוב להתחבר לביטוי העצמי שלכם ולאומץ; שבת־ראשון יהיו ימים טובים לגישה מעשית שדוגלת בהתמדה, בעיקר ביחסים שדורשים עבודה והשקעה; בשני־רביעי רעיונות ליוזמות ועשייה בקריירה יזכו לחיזוק; מרביעי בצהריים עד חמישי הרגישות החברתית תהיה גבוהה, ויכולת הנתינה שלכם תורגש בעיקר בקרב קהילות, קבוצות וארגונים גדולים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

חשבונות נפש עמוקים ביחסים, ענייני גבולות, אי־ודאות ובלבול ילוו אתכם בשבוע הקרוב. צפוי תהליך ניקוי, בדיקה וסדר ביחסים. בשישי הצד השני ביחסים זקוק ללגיטימציה וביטוי עצמי, היו סבלניים; שבת־ראשון יהיו ימים טובים לכספים שצריכים להגיע ממקורות כמו השקעות וקרנות; בשני־רביעי ריבוי גירויים יביא לחוסר מנוחה; מרביעי בצהריים עד חמישי צפויה רגישות בענייני קריירה והכרה. הרגישות שלכם משפיעה לטובה בתפקיד שאותו אתם ממלאים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

יחסים חברתיים נמצאים בסגירת מעגלים, ייתכנו פרידות וסיומות. נסו להימנע מדינמיקה של טיפול בתוך יחסים, אתם נוטים להחמיר עם עצמכם. בשישי תהיה יכולת טובה לבטא את עצמכם וליזום בסביבת העבודה; בשבת־ראשון מערכות יחסים ייתנו לכם תחושת ביטחון ויציבות, וחלקכם יחוו השתחררות מעיכובים ומתקיעות ביחסים; בשני־רביעי תחושו חוסר מנוחה בשל עומס גירויים; מרביעי בצהריים עד חמישי הרגישות תהיה גבוהה, והאינטואיציות יהיו חזקות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים מפעילות אתכם, והצד השני יוצר גירויים ויוזם. יש תחושת התלהבות אך גם תחושת מגבלה, נסו להיות סבלניים, היחסים עוברים סדר וניקוי מחדש. בשישי יכולת הביטוי תהיה גבוהה, ותוכלו לקדם את עצמכם. פגישה רומנטית תהיה טובה ותוכל להביא לשינוי מהותי; בשבת־ראשון תשקיעו בעבודה ובשגרה; שני־רביעי יהיו מלאי התרחשויות במערכות יחסים, ייתכנו פגישות לפנויים וחוויות משמחות; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגישים. תחושו צורך להתכנס בתוך עצמכם.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

כדאי לסגל השבוע גישה תכליתית ומציאותית בעיקר בכל הקשור ליחסים שעוברים כרגע תהליך לא פשוט של סגירות מעגלים, פרידות וסיומות, ניקוי ושחרור של תפיסות שכבר לא רלוונטיות שמנהלות את היחסים. בשישי חשוב שתבטאו את עצמכם באומץ בעיקר מול המשפחה; בשבת־ראשון חיבור להגשמה בדרך יצירתית יוכל לחזק את הדימוי העצמי שלכם; בשני־רביעי תהיו פעילים ותוכלו לקדם יוזמות בסביבת העבודה; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו ימים מספקים במערכות יחסים, ותיהנו מתחושת ביתיות ומשפחתיות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

ימים מאתגרים צפויים בתקשורת במערכות יחסים, נסו לא להיכנס לעימותים ולאי־הבנות עם בני/בנות הזוג. סגירת מעגלים ביחסים מביאה לחשבונות נפש לא פשוטים. בשישי תהיו פעילים ותוכלו לקדם יוזמות בסביבה הקרובה; בשבת־ראשון אווירת הבית תהיה רגועה ויציבה יותר מתמיד, שחררו רגשות מעכבים; בשני־רביעי תיהנו מיכולת תקשורתית רבגונית, וצפויים הרבה גירויים ואירועים, נסו לסנן את מה שמגיע ושמרו על האנרגיה כדי להתחבר לעצמכם; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו ימים רגועים יחסית בסביבת העבודה ובשגרה.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים נמצאות בסגירת מעגלים, פרידות וסיומות אצל חלקכם, חשבון נפש, ניקוי ובדיקה עם עצמכם לגבי היחסים. גם ענייני גבולות דורשים התייחסות, נסו לא להיות מטפלים ביחסים. בשישי גישה יוזמתית בנושא כספים תוכל לקדם אתכם כלכלית; בשבת־ראשון תחושו ביטחון ויציבות עם קרובים בסביבתכם, הימנעו מחשיבה מקבעת; בשני־רביעי האווירה בבית ובמשפחה תהיה רועשת ומלאת גירויים; רביעי בצהריים עד חמישי יהיו ימים נעימים ליחסים רגשיים ורומנטיים או עם ילדים. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>