מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ופעילים בסביבה הקרובה, אך אל תבזבזו אנרגיות. מתיחות וחוסר איזון צפויים במערכות יחסים. שישי צפוי להיות ביתי ומשפחתי; בשבת־ראשון - זמן טוב לבטא את עצמכם יצירתית; בשני עד רביעי מולד הירח יביא לעיסוק בבירוקרטיה. נצלו את השבועות הבאים לסדר ולארגון מחדש. חמישי צפוי להיות רגיש במערכות יחסים, אתם נוטים לעשות אידיאליזציה ליחסים אף שהם מתוחים ולא הרמוניים. נתבו את המצב לשינוי ולהתפתחות ביחסים.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה להוצאות אימפולסיביות ולבזבזנות, היו שקולים ומתוכננים. בשישי הסביבה הקרובה תעניק לכם תחושת ביטחון ושייכות, וייתכן שקשרים במשפחה יחזקו אתכם; בשבת־ראשון תהיו דומיננטיים בבית ובמשפחה; בשני עד רביעי מולד הירח יפתח חודש של נטייה לביקורת ושיפוט עצמי. אתם נוטים לחשבון נפש ובדיקה עצמית, אך נסו לא להחמיר עם עצמכם; בחמישי יחסים עם ממונים, קולגות ולקוחות עשויים ליצור שינוי, אך אתם חשים חוסר איזון.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

מרס ויופיטר במזלכם יחזקו את האנרגיה ויגבירו את העשייה, היוזמות וההתלהבות. עם זאת, שמרו על האנרגיה, והיו שקולים. תיתכן מתיחות ביחסים. בשישי תחושו ביטחון וצורך בשינוי ובשחרור הישן; בשבת־ראשון תהיו תקשורתיים ודומיננטיים בסביבה הקרובה, ותוכלו להביע את דעותיכם ולהשפיע; בשני עד רביעי תהיה לכם נטייה לערוך לחשבון נפש, נסו לא להחמיר עם עצמכם; בחמישי היחסים הרומנטיים יתחזקו, אך יש לכם נטייה לעשות להם אידיאליזציה.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

אלה ימים פחות טובים ליוזמות ולעשייה. אתם חשים חוסר שקט ועומס. אומנויות לחימה או כל פעילות גופנית שמאזנת אתכם יהיו טובות. היחסים המשפחתיים יוצרים מתיחות. הירח במזלכם בשישי יחזק את הרגישות המשפחתית אך גם את תחושת הביטחון והשייכות. בשבת־ראשון רעיונות יצירתיים עשויים להביא להתחזקות כלכלית; בשני עד רביעי מולד הירח יביא לחשבון נפש, נסו לא להחמיר עם עצמכם; בחמישי צפויה מתיחות ביחסים משפחתיים, רצוי לכוון לשינוי, שידרוש סבלנות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

מרקורי במזלכם גורם לכם להיות משפיעים, נצלו זאת כדי לבטא את אשר על לבכם. מבחינה חברתית תהיו מובילים. למרות הרעיונות, נסו לא להתפזר ולהיות שקולים, סננו מידע או יוזמות שלא מתאימים כרגע. בשישי התכנסות בבית עם המשפחה תעניק לכם ביטחון; בשבת־ראשון תהיו דומיננטיים ומשפיעים; בשני עד רביעי מולד הירח יפתח חודש מאתגר מבחינה כלכלית, וכדאי להיות מחושבים מהרגיל; בחמישי תיתכן מתיחות ביחסים עם קרובים. אל תחששו משינוי מתבקש.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

מולד הירח השבוע במזלכם יביא עמו ימים של חשבונות נפש, סדר וניקיון פנימיים שילוו את החודש הקרוב, גם במערכות יחסים, שיתאפיינו בסגירות מעגל ופרידות. נסו לא להחמיר עם עצמכם ולקבל את זה כדי לשחרר רגשות. בשישי תורגש רגישות חברתית; בשבת־ראשון תחושו צורך לבטא את עצמכם, אך תרגישו לא מובנים או שאתם לא יכולים לבטא את כל הרגשות שצפים; בחמישי נדרשת ראייה מציאותית בתחום הכלכלי, וביכולתכם להוציא לפועל שינויים בעזרת רעיונות יצירתיים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

ונוס במזלכם יחזק את מערכות היחסים וגם את התחום הכלכלי. קסמכם בולט, ואתם מושכים את הסובבים. ביחסים יש נטייה לחוסר איזון ולראייה לא מדויקת של המציאות. אל תחששו משינויים ביחסים, אם הם נדרשים. בשישי צפויה רגישות בקריירה. הנתינה וההכלה שלכם יחזקו את מעמדכם; בשבת־ראשון תהיו דומיננטיים מבחינה חברתית; בשני עד רביעי מולד הירח יפתח חודש של חשבון נפש, בדיקה וניקיון עמוקים, שחרור רגשות מודחקים והצפות רגשיות - תנו לכל לעלות ולהשתחרר.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

חוסר שקט פנימי מעמיס עליכם מבחינה רגשית. סננו את הרעש החיצוני. במערכות יחסים נדרשים גבולות. בשישי צפויות רגישות ונטייה לראייה סובייקטיבית. שהייה ורחצה במקורות מים טבעיים עשויות לאזן אתכם; בשבת־ראשון השפעתכם בקריירה תתחזק, זהו זמן טוב לבטא את עצמכם; בשני עד רביעי מולד הירח יפתח חודש רגיש מבחינה חברתית, ויש לכם צורך להתבודד ולערוך חשבון נפש; בחמישי נדרשים גבולות ביחסים. הרגישות כלפי אחרים מתחזקת, ואתם חשים בלבול וחוסר ודאות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים נמצאות בתזוזה ויש בהן הרבה התרחשויות וגם מתיחות. צפויות הזדמנויות לפנויים וחוויות למי שביחסים. נדרשים סבלנות וסינון, היו שקולים בתגובותיכם, ואל תמהרו להסיק מסקנות. שישי צפוי להיות רגיש ותחושו צורך בשייכות ובתחושת משפחתיות. האינטואיציות שלכם גבוהות; בשני עד רביעי מולד הירח יפתח חודש עמוס משימות ומטלות בקריירה; בחמישי צפויים שינויים ביחסים החברתיים, חשוב לשמור על גבולות ולראות את המציאות כפי שהיא.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים להתפזר בעבודה, הרבה אפשרויות וכיוונים יוצרים חוסר פוקוס. נסו לסנן ולהתמקד במה שאפשרי ליישם. גישה פרקטית ותכליתית רצויה השבוע. בשישי מערכות יחסים מעניקות לכם תחושת משפחתיות, ביטחון ושייכות אך גם גורמות לצורך עמוק בשינוי ובהתפתחות, אל תחששו מכך; בשבת־ראשון שחררו שליטה ותנו ללב להוביל; בשני עד רביעי מולד הירח גורם לכם לראות את הדברים באופן תכליתי ומעשי. יש לכם נטייה לחשבון נפש. בחמישי היחסים בקריירה עשויים להוביל לשינוי גדול במעמדכם, נסו לשמור על גבולות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

נסו לשמור על מיקוד בעשייה ונסו להימנע מהתפזרות. יש לכם נטייה לעצבנות ולתגובות בלתי צפויות. שישי צפוי להיות טוב בעבודה, אך הרגישות גבוהה; בשבת־ראשון צפויה נטייה לדרמות במערכות יחסים, שנמצאות בתהליך שינוי, היו סבלניים; בשני עד רביעי מולד הירח יביא להתכנסות, לחשבון נפש ולתהליך ניקיון רגשי עמוק, נסו לא להחמיר עם עצמכם יתר על המידה ושנו את מה שנדרש; בחמישי ראייה נכונה של מערכות היחסים יכולה להוביל לשינוי גדול בחייכם. אתם נוטים לעשות אידיאליזציה, שיוצרת חוסר איזון בהחלטותיכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו סגירות מעגלים ופרידות במערכות יחסים. ראייה מציאותית של היחסים יכולה להוביל אתכם לאיזון ולהחלטות מתאימות. בשישי צפויות חוויות רגשיות מספקות; בשבת־ראשון תהיו דומיננטיים ומשפיעים; בשני־רביעי מולד הירח בבית הזוגיות יביא לשבועות של חשבון נפש וסגירות מעגלים ביחסים.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>