מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

ייתכנו מתיחות וחוסר איזון במערכות יחסים, תהליך שינוי מתהווה, וכדאי לא להתנגד לו. שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, נסו לשחרר שליטה ולהקשיב לאינטואיציות שלכם; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ואופטימיות, אלה ימים טובים לטיולים מעבר לים או חוויות מרחיבות תודעה כמו לימודים; בחמישי ייתכנו תוצאות לעבודה הקשה ולהשקעה שלכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לבקר ולשפוט את עצמכם בחומרה ובכך מקשים על עצמכם. אתם חשים כובד ועומס. בעבודה יש נטייה למתיחות ביחסים עם ממונים, קולגות או לקוחות. בבית - נסו לשמור על סבלנות ולהימנע מדרמות. בשישי צפויה רגישות ביחסים בעבודה שנראה כי נמצאים בשינוי, השתדלו לקבל זאת; בשבת עד שני מערכות יחסים יהיו רגישות וייתכנו ניתוקים וצורך במרחב ומרחק; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ואופטימיות; בחמישי טוב לנקוט גישה מעשית כדי להוביל לתוצאות רצויות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

יוזמות כלכליות צריכות להיבדק ברצינות. ייתכן בזבוז אנרגיה וכספים בשל עשייה לא ממוקדת. אתם נוטים להיות להגיב באימפולסיביות. בבית ובמשפחה אתם נוטים לקחת על עצמכם אחריות ועול ולכן חווים עומס. בשישי צפויים מתיחות ושינוי ביחסים, נסו לשמור על איזון; שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים וייתכנו לחצים בעבודה, נסו לשחרר שליטה; בשלישי־רביעי חוויות במערכות יחסים יכולות לאזן אתכם; בחמישי תחושו התפכחות והתבגרות שיביאו לראייה מציאותית.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מרס נכנס למזלכם ויגביר את האנרגיה של היזמות והעשייה, אל תתפזרו אנרגטית ואל תאבדו אנרגיה. מורגשים מתחים ביחסים בבית ובמשפחה. בשישי צפויים מתיחות ושינוי ביחסים משפחתיים, נסו לשמור על איזון ולהיפתח לשינוי המתבקש; בשבת עד שני רגשותיכם יהיו אינטנסיביים וייתכן אף קיצוניים. אתם נוטים להיות דרמטיים. תיתכן חוויה רגשית עוצמתית; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ושחרור; בחמישי תחושו ביטחון ויציבות במערכות יחסים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

מרקורי במזלכם יחזק את השפעתכם. מורגשת נטייה לחוסר סבלנות. לא מומלצות יוזמות ועשייה כרגע, רצוי לחכות לעיתוי מתאים יותר. שמרו על האנרגיה שלכם. בשישי יחסים עם קרובים נמצאים במגמת שינוי, שתפו פעולה עם התהליך; בשבת עד שני האווירה בבית ובמשפחה תהיה טעונה ותחושו צורך בפרטיות; בשלישי־רביעי נוכחותכם תהיה דומיננטית ותהיה נטייה לדרמות; חמישי יוקדש להשקעה ותכנון בעבודה. ייתכן שתחושו עומס, אך תוכלו גם לראות תוצאות של עבודתכם הקשה.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

שמש במזלכם מול סטורן מביאה לחשבון נפש שיביא לסגירות מעגלים במערכות יחסים. תחושו עומס. מבחינה כלכלית, יש לכם נטייה להוצאות אימפולסיביות ולצורך בשינוי. שיתופי פעולה נכונים יכולים גם לקדם אתכם. שישי יוקדש לתחום הכלכלי וליחסים, ייתכן ששינויים ביחסים ייצרו שינויים כלכליים; שבת עד שני יהיו טעונים בסביבה הקרובה, ייתכנו ניתוקים; בשלישי־רביעי האווירה בבית ובמשפחה תשתחרר וצפויה אופטימיות; בחמישי תהיה לכם נטייה להיות רציניים ומפוכחים.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

ונוס במזלכם מחזק את הקסם והנועם שלכם. במערכות יחסים נדרש שינוי, מה שיוצר מתיחות. אתם יוזמים ופעילים בקריירה, השתדלו לשמור על אנרגיה. בשישי צפוי יום רגיש ביחסים, הימנעו מוויכוחים. בשבת עד שני ענייני כספים יאתגרו אתכם וייתכנו הוצאות שישנו את המצב. מהלכים נכונים יכולים לחזק אתכם מבחינה כלכלית; שלישי־רביעי צפויים להיות קלילים בסביבה הקרובה, אתם פופולריים וחשים אופטימיות; חמישי יוקדש למחויבויות משפחתיות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לקחת על עצמכם אחריות ועול שלא קשורים אליכם ישירות, נסו לא להגזים בכך. ייתכן שתהיו מעורבים בהתנדבות או בשירות חברתי או קהילתי. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים, תיתכן הצפת רגשות. זהו יום לא מומלץ לקבלת החלטות; בשבת עד שני הירח במזלכם יקצין את הרגשות ויביא לאינטנסיביות ולרגשות טעונים, נסו לשחרר שליטה; בשלישי־רביעי צפויות הזדמנויות כלכליות אם תדעו להציב גבולות נכונים, ייתכנו הוצאות אימפולסיביות.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

נפתחות הזדמנויות למערכות יחסים לפנויים שביניכם, אך רצוי להיות ממוקדים ולא להתפזר, כי חלק מההזדמנויות לא רלוונטיות. ייתכנו דרמות ביחסים. בקריירה תהיו עסוקים ועמוסים במשימות ובמטלות, קצירת הפירות תגיע בהמשך. בשישי תהיו פופולריים, זהו יום טוב לשיתופי פעולה ביחסים חברתיים; שבת עד שני צפויים להיות רגישים, ייתכן חוסר שקט; בשלישי־רביעי הירח במזלכם יחזק את האופטימיות הטבעית שלכם, ותחושו שחרור ופתיחות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

היחסים בקריירה יכולים לעזור לכם לבצע שינוי מתבקש, אך נסו להימנע מוויכוחים ושתפו פעולה ככל שניתן. במערכות יחסים הצד השני נוטה ליזום, אך ייתכנו מתיחות וחוסר איזון, היו רגישים ושמרו על גבולות. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים בקריירה, נסו להימנע מוויכוחים; בשבת עד שני תחושו צורך בפרטיות ובמרחב למרות הפעילויות החברתיות שבהן אתם מעורבים; בשלישי־רביעי תחושו הקלה ואופטימיות; בחמישי הירח במזלכם יחזק את הפרקטיות שלכם.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

בתקשורת ביחסים נדרשות סבלנות והימנעות מדרמות. אתם נוטים להיכנס לחשבון נפש עמוק, להחמיר עם עצמכם, לנתח ולרדת לפרטים, כל אלה יוצרים חוסר שקט וחוסר מנוחה. בשישי צפויים שינויים בתפיסת מערכות היחסים, שנדרש בהן שינוי; שבת עד שני צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בקריירה, כדאי לשמור על פרופיל נמוך ולשחרר שליטה; בשלישי־רביעי תהיו פתוחים ופופולריים מבחינה חברתית, אלה ימים טובים בקהילות, קבוצות וארגונים חברתיים; חמישי יוקדש להתכנסות והתפכחות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

חשבון נפש, בדיקה וסדר צפויים במערכות יחסים. ייתכנו סגירות מעגלים ופרידות. נסו לא להחמיר עם עצמכם. ביוזמות ובעשייה נדרשים מיקוד ושמירת אנרגיה, כי יש לכם נטייה להתפזרות. בשישי שינוי שחל ביחסים אינטימיים יוצר מתיחות, השתדלו לשמור על איזון; שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, ותהיה נטייה לקחת הכל באופן רגשי; שלישי־רביעי צפויים להיות טובים להפצה ולפרסום של ידע וכישרונות; בחמישי תהיה לכם נטייה לקחת אחריות על אחרים, סמכותכם מורגשת.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>