מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

במערכות יחסים אתם חשים איזון ושיתוף. אתם עסוקים בעבודה, אך יש צורך לשים לב לענייני בריאות ולטפל במה שצריך. החשיבה נוטה להיות טורדנית. בשישי־שבת תיתכן תחושת כובד בשל אחריות שלקחתם על עצמכם; שבת בבוקר עד שני יהיו טובים מבחינה חברתית; בשני בבוקר עד רביעי צפויה רגישות בשל ליקוי הירח ברביעי. ייתכן מיחושים פיזיים, הימנעו מעומס יתר - פיזי ורגשי; ברביעי בבוקר עד חמישי תיתכן מתיחות ביחסים, שמרו על סבלנות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים להיות ביקורתיים כלפי עצמכם ופרפקציוניסטים. שמירה על גבולות תסייע לכם לראות את המצב כפי שהוא ותביא תוצאות והצלחה. בשישי־שבת רצוי להיות מעשיים, תכנון לטווח ארוך יכול להביא תוצאות; שבת בבוקר עד שני צפויים להיות רגישים בקריירה, ביכולתכם להתקדם, אם תהיו פתוחים ותשמרו על יחסים מאוזנים; ליקוי הירח ברביעי יגרום לרגישות גבוהה; ברביעי בבוקר עד חמישי האנרגיה תתחזק אך אתם עדיין לא בשלים ליזום, היו סבלנים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

יחסים רומנטיים יכולים לאזן אתכם ולהעניק לכם הנאה. ייתכנו פגישה או היכרות מוצלחות. האווירה בבית ובמשפחה משרה עליכם תחושת אחריות וכובד. נסו לשמור על גבולות בין הבית לקריירה והמחויבויות בחוץ. בשבת בבוקר עד שני שינוי הגישה וההשקפה יביא לשדרוג היחסים הרומנטיים, היו פתוחים לחוויות חדשות; ליקוי הירח ברביעי ישפיע על הקריירה וייתכנו שינויים במעמד שלכם; ברביעי בבוקר עד חמישי צפויות יוזמות חברתיות, אך אתם זקוקים לסבלנות.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מרס במזלכם מחזק אתכם מבחינה אנרגטית. היחסים בבית ובמשפחה מתאזנים, ואתם חשים הרמוניה ושיתוף. אתם נוטים לחשוב יותר מדי ולהיות דאגנים. בשישי־שבת צפויה מתיחות במערכות יחסים, אך מכיוון שהן יציבות ותומכות אין מה לדאוג; ליקוי הירח ברביעי יביא להתפכחות ולראיית מציאות שעלולה להעמיס עליכם רגשית ופיזית. שמירה על גבולות תעזור לכם לשמור על איזון רגשי; ברביעי בבוקר עד חמישי ביכולתכם להוביל מהלכים בקריירה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

היחסים עם הסביבה הקרובה מהנים. ביכולתכם לשתף פעולה עם קרובים. נדרשים סדר ובדיקה בתחום הכלכלי, שמירה על גבולות תעזור לכם לשמור על איזון כלכלי. בשישי־שבת כדאי להיות מעשיים, אתם חשים אחריות וביכולתכם לעמוד בה; בשבת בבוקר עד שני עשויות להתרחש חוויות משמחות; ליקוי הירח ברביעי יגרום לרגישות שתלווה בתחושת עומס וכובד; ברביעי בבוקר עד חמישי צפויה התחזקות אנרגטית, ביכולתכם לבטא את עצמכם באופן ישיר וכן.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

חשבון נפש מתרחש בימים אלו, גם בהשפעת הליקוי. ייתכנו דאגות והצפות רגשיות, שמרו על גבולות. פעילות גופנית מתונה ותזונה מאוזנת יכולות לסייע. בשישי־שבת תחושו אחריות ותראו את המציאות כפי שהיא; בשבת בבוקר עד שני תוכלו להשתדרג בעבודה, אלה ימים טובים להפצת הידע והכישורים שלכם; שני בבוקר עד רביעי צפויים להיות רגישים במערכות יחסים בהשפעת ליקוי הירח; ברביעי בבוקר עד חמישי תחושו התחזקות רגשית אחרי הליקוי ורצון לבטא את עצמכם.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

ונוס במזלכם יביא לאינטראקציות נעימות ושיתופי פעולה ביחסים. ייתכנו היכרויות חדשות. אתם עוברים תהליך טיהור רגשי, הקשיבו לגוף ואל תעמיסו יותר מדי. בשישי־שבת תחושו אחריות ומחויבות לבית ולמשפחה; בשבת בבוקר עד שני תיהנו ממערכות היחסים, הקשיבו לעצמכם; ליקוי הירח ברביעי ישפיע עליכם מבחינה פיזית. ייתכנו רגישות יתר והשפעה על מערכת החיסון. שמרו על גבולות; ברביעי בבוקר עד חמישי היחסים עשויים להיקלע למתיחות, נסו להיות סבלניים.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לאידיאליזציה ביחסים, חשוב לשמור על גבולות. אך אל תוותרו והיו סבלניים. יש לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות חברתית, אתם שירותיים ועוזרים, אלה ימים טובים להתנדבות קהילתית. בשישי־שבת תוכלו להעניק ביטחון לקרוביכם; בשבת בבוקר עד שני ייתכנו התנתקות או צורך במרחב בבית ובמשפחה. ליקוי הירח עשוי להביא לחוויות רגשיות עוצמתיות בחודשים הקרובים; ברביעי בבוקר עד חמישי צפויה נטייה לאימפולסיביות, בעיקר בעבודה.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, ייתכן שיש לכם עומס מטלות ומשימות שיוצר תחושת אחריות ועול. עם זאת, אתם מצליחים לעמוד בכל הנדרש בהצלחה. שישי־שבת צפויים להיות טובים לתכנונים פיננסיים לטווח הארוך, תיתכן אפשרות להכנסה קבועה לטווח הארוך; בשבת בבוקר עד שני תהיו בולטים בסביבה הקרובה. יחסים חברתיים וזוגיים עשויים להסב הנאה; ברביעי ייתכנו פרידות ותיתכן אחריות שנכפתה עליכם; ברביעי בבוקר עד חמישי תיטו להיות אימפולסיביים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

ראייה מעשית מומלצת, שכן אתם עוברים חשבון נפש בנוגע להסתכלות על חייכם, ייתכנו סגירות מעגלים ופרידות. הירח במזלכם בשישי־שבת יחזק את הביטחון הרגשי שלכם, לצד תחושת האחריות שמלווה אתכם. בשבת בבוקר עד שני יצירתיות עשויה לחזק אתכם כלכלית, הישארו פתוחים ואל תתקבעו על המוכר; ליקוי הירח ישפיע על יחסים עם קרובים ויביא לסגירות מעגלים וייתכן גם מעבר לאזור אחר בחודשים הקרובים; רביעי בבוקר עד חמישי יתאפיינו בחוסר סבלנות ובנטייה לאימפולסיביות בבית ובמשפחה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לחשבונות נפש, ייתכנו סגירות מעגלים ופרידות, אולי גם בתחום הכלכלי, בעקבות חובות או כספים שמגיעים לכם. יש לכם נטייה לדאגות ולמחשבות טורדניות, נסו לא להחמיר עם עצמכם ולא להעמיס רגשית. בשישי־שבת ייתכנו כבדות רגשית והתפכחות; בשבת בבוקר עד שני הירח במזלכם יחזק אתכם, בעיקר ביחסים ותבטאו את רגשותיכם מיידית ובחופשיות; ברביעי בבוקר עד חמישי תהיה לכם נטייה לחוסר סבלנות ולאימפולסיביות מול קרוביכם.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

מערכות יחסים מפעילות אתכם רגשית ומשפיעות עליכם גם פיזית, בהשפעת ליקוי הירח במזלכם השבוע. לפניכם שבוע רגיש, שיביא לסגירות מעגלים ופרידות. זו הזדמנות להשתחרר מדפוסים לא בריאים ביחסים. בשישי־שבת תהיה לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות, סמכותכם מורגשת, וייתכן ששהייה עם חברים תעניק לכם תחושת יציבות; בשבת בבוקר עד שני האינטואיציות שלכם יהיו גבוהות; ליקוי הירח ברביעי במזלכם יגביר את הרגישות; ברביעי בבוקר עד חמישי תהיה לכם נטייה להוצאות אימפולסיביות ולא מחושבות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>