מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

ימים של התכנסות פנימה, תחושה של אינטנסיביות לצד טוטאליות. הרגשה זו עלולה לגרום לפחדים ואי־שקט עמוק. ביחסים, הקפידו לשים גבולות ברורים.
שישי־שבת: אתם דומיננטיים עם יכולת השפעה על הסובבים. ימים טובים לחוויות זוגיות משמחות ומהנות. ראשון־שני: ימים של התעסקות עם מטלות היומיום, בירוקרטיה ובריאות. נסו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. שלישי־חמישי: ענייני מערכות יחסים עלולים לצוף, אך ישנה יכולת להתאזן וליהנות מחוויות משותפות.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

תקשורת טעונה במערכות היחסים מאפיינת את השבוע הקרוב. ייתכנו נתקים, אך מומלץ להיות זהירים ולא לפגוע מילולית.  
שישי־שבת: אתם יוזמים ומובילים. מומלץ לשחרר שליטה ולהיות פחות תובעניים. ראשון־שני: אתם נוטים להיות ביקורתיים ומחמירים עם עצמכם, נסו לצמצם את השפיטה העצמית וליהנות מהכישרונות שלכם. רביעי־חמישי: היחסים בעבודה פתוחים ומפרגנים, זהו זמן טוב לשיחות עם ממונים, קולגות ולקוחות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

יוזמות כלכליות יכולות להוביל לשינוי גדול ומעצים. בעבודה יש לכם צורך גדול בשליטה, מה שיכול להוביל ללחצים ולעומס. נסו לשחרר מחשבות אובססיביות.
שישי־שבת: היחסים מהנים וחווייתיים ותחושו חופש ומרחב. עם זאת התקשורת אצל חלקכם טעונה ומומלץ להימנע משליטה ומדרמות. ראשון־שני: תורגש מתיחות בבית ובמשפחה, צריך לשמור על גבולות בריאים ולהימנע מביקורת יתר. רביעי־חמישי: היצירתיות שלכם תורגש, הזדמנות לחוויות רומנטיות משמחות ומהנות.

מרס הפעיל במזלכם מחזק אתכם מבחינה אנרגטית ועשוי להוביל לתהליכי שינוי גדולים. זהו זמן טוב להתכוונן לשינוי עמוק בחייכם, להתחזקות ולהתעצמות.
שישי־שבת: צפויים להיות מחזקים בענייני כספים. ייפתחו אפשרויות לקבלת כספים או שתתקבל בשורה על רווחים עתידיים. ראשון־שני: צפויה נטייה למתיחות עם הסביבה הקרובה, ייתכנו ביקורת או קושי לשמור על גבולות בריאים עם קרובים, נסו להיות ערניים. שלישי־חמישי: האווירה בסביבתכם הרמונית.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אווירה טעונה בקרב בני משפחה וחברים. נסו להימנע ממצבי שליטה ואגו הנוטים להיות אינטנסיביים השבוע.
שישי־שבת: הירח במזלכם יחזק אתכם, בעיקר בכל הנוגע ליחסים רומנטיים. ראשון־שני: ענייני כספים מטרידים ויכולים להיות מלחיצים, חשוב להיות מחושבים ושקולים עם תכנון קדימה. שלישי־חמישי: היחסים עם הסביבה הקרובה יחזקו אתכם. בהיבט האישי־משפחתי ייתכנו בשורות וחוויות משמחות.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

הנטייה לטיפול ונתינה בולטים מאוד בימים אלו. אתם דומיננטיים ומשפיעים.
שישי־שבת: תחושו התחזקות פנימית שמשפיעה לטובה על היחסים בבית ובמשפחה. ראשון־שני: הירח במזלכם יגביר את הרגישות לביקורת וגבולות ביחסים. שלישי־חמישי: אפשרית התאזנות כלכלית. החלטות נכונות ושיתופי פעולה יכולים לחזק אתכם כלכלית.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

הימנעו מצעדים ומשינויים קיצוניים מדי בענייני כספים, והקשיבו לאינטואיציות. חשוב להעריך נכון את המצב ולצמצם את הצורך בשליטה. אתם יוזמים ופעילים בקריירה ויכולים להוביל שינויים גדולים וארוכי טווח.
שישי־שבת: מבחינה חברתית נוכחותכם ויכולת ההשפעה שלכם בולטות. ראשון־שני: טובים לבדיקה, ניקוי פנימי עמוק וחשבון נפש. ייתכנו הצפות רגשיות, תנו לרגשות לעלות ולהשתחרר. שלישי־חמישי: הירח במזלכם יחזק רגישות ואיזון. ייתכנו חוויות משמחות ומרחיבות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

נוכחות השמש ומרקורי במזלכם יוצרת אינטנסיביות. התקשורת מאתגרת אך גם עמוקה. שימו לב לדבריכם והימנעו מהתפרצויות לא צפויות שעלולות לפגוע מאוד.
שישי־שבת: צפויה נטייה למאבקי כוח מילוליים. ראשון־שני: יהיה רצון להתבודד אף שנדרש מכם להיות בחברת אחרים. אתם מתוחים וביקורתיים, אפשרו לעצמכם זמן לבד בימים אלו. שלישי־חמישי: רגישות גבוהה ביחסים, תחושות של חוסר איזון ואי־ודאות עם נטייה לייפות את המציאות. חיבור לביטוי יצירתי יכול לאזן רגשית.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

ונוס במזלכם מוסיפה לכם קסם וחוויות זוגיות ורומנטיות אפשריות, גם הזדמנויות להיכרויות אפשריות לפנויים. בנוסף אתם חווים מחשבות טעונות, ייתכן שעולים בכם פחדים ודאגות, נסו לשחרר שליטה וחוסר ודאות.
שישי־שבת: ימים מחזקים בעיקר דרך יחסים, חוויות משמחות ביחסים רומנטיים. ראשון־שני: משימות ומטלות יכולות להביא תחושת כובד רגשי ופיזי, נסו לא להגזים. שלישי־חמישי: תהיו פופולריים, תקשורתיים ופתוחים, ייתכנו שיתופי פעולה אפשריים. ימים טובים ליחסים.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

במערכות יחסים הצד השני נוטה להיות היוזם והדוחף קדימה את היחסים לקראת שינוי גדול ועמוק שאמור היה כבר לקרות. ייתכן סיום או לידה מחדש, אל תחששו משינוי מתבקש, זה יעזור לשני הצדדים.
שישי־שבת: הקשבה ללב חשובה בימים אלו יותר מהאגו. יכולת ליהנות מיחסים בפתיחות. ראשון־שני: כדאי לשמור על גישה תכליתית ומעשית בימים אלו ולהימנע מביקורתיות יתר והחמרה עצמית. שלישי־חמישי: ימים טובים להחלטות ושיתופי פעולה בענייני קריירה ומעמד. יחסים וקשרים משפיעים על כך.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם פופולריים ופתוחים חברתית, נהנים מחופש ומרחב ביחסים. תיתכן הזדמנות לפנויים דרך חברים או קהילות חברתיות שונות. אתם פעילים ויוזמים בסביבת העבודה ובשגרה, ויכולים להוביל תהליכי שינוי גדולים.
שישי־שבת: מערכות יחסים מחזקות ונותנות חוויות מעצימות, כדאי לשים לב לתקשורת בין־אישית. ראשון־שני: נטייה למחשבות טורדניות ולדאגות, ימים של בדיקה וניקוי רגשי, נסו לא להחמיר עם עצמכם יתר על המידה. שלישי־חמישי: בכל הנוגע למערכות יחסים, תהיה נטייה לראייה מאוזנת שיכולה להביא להחלטות חדשות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

נטייה לראייה מאוד אמוציונלית של הדברים, התקשורת טעונה והמחשבות אובססיביות, השתדלו לא לעשות כרגע שינויים והחלטות גדולות, תנו למצב להתאזן ולהירגע.
שישי־שבת: יכולות הניהול והארגון שלכם בולטות, גם היצירתיות מורגשת. הימנעו מעימותים וקבלו הזדמנויות לחזק את מעמדכם. ראשון־שני: מערכות יחסים נמצאות בחשבון נפש, בדיקה וסגירות מעגלים. שמרו על גבולות בריאים. שלישי־חמישי: רגישות ביחסים אינטימיים ובתחום הכספים, שימו לב להחלטות ושיתופי פעולה בעניינים אלו, היו פתוחים עם הקשבה לאינטואיציות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>