חדשות מתפרצות

כתב אישום הוגש נגד אדם בשנות ה-20 לחייו בגין החזקת נשק ותקיפת שוטרים בסכין | צפו

מבזק חדשות

בפעילות היחידה המרכזית במחוז ירושלים נגד עבירות החזקת נשק ואמצעי לחימה שונים בניגוד לחוק, כחלק ממבצע ארצי בנושא שזכה לכינוי- "בלימת חירום" ועליו הכריז המפכ"ל רנ"צ דני לוי, נפתחה חקירה בשבועיים האחרונים נגד הנאשם בשנות ה-20 לחייו תושב יישוב הסמוך לירושלים.

במסגרת פעולות החקירה, בוצעה בתאריך 1.10 בשעות הערב, פעילות יזומה של בלשי המשטרה בכביש באזור מערב העיר ירושלים, במהלכה הבחינו הבלשים ברכב הנאשם ועצרו אותו לבדיקה. בשלב זה, החל הנאשם להשתולל תוך שתקף את הבלשים וניסה לשבור את המכשיר הטלפון הסלולרי שהיה ברשותו, עד שנעצר על ידי הבלשים.  

לאחר מכן, חשו בלשי המשטרה יחד עם הנאשם אל דירת מגוריו ביישוב סמוך, וערכו חיפוש במקום בכפוף לצו בית משפט שניתן לשם כך. קודם לחיפוש, ובשל מאפייני התנהגותו הלחוצה של הנאשם במהלך פעילותם של הבלשים, החלו בחיפוש על גופו אז לפתע, דחף הנאשם את ידו מתחת למכנסיו ושלף מתחתוניו סכין. 

אחד הבלשים שהבחין בכך בתושייתו הרבה, הדף הנאשם תוך שהנאשם מנסה להתנגד ושמט את הסכין מידיו, ללא שנגרמה פגיעה בגופם של מי מהמעורבים. 

בהמשך לכך, בחיפוש שערכו הבלשים בביתו, אותר כלי נשק מסוג אקדח Star עם מחסנית המכילה תחמושת תואמת של כדורי 9 מ"מ, כשהוא מוסלק בתוך תיק שהיה מונח בפח אשפה. האקדח נתפס על ידי הבלשים והנאשם העצור הועבר לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, בחשד להחזקת אמצעי הלחימה שלא כחוק והחזקת הסכין באמצעותה כאמור ניסה הנאשם לפגוע בבלשים.

מעצרו של הנאשם הוארך בבימ"ש ולאחר שהשלימו חוקרי ימ"ר ירושלים את פעולות החקירה הנדרשות בעניינו של הנאשם וגובשה תשתית ראייתית, הוגש היום כתב האישום נגדו בבית המשפט על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים, בגין עבירות של- החזקת נשק בלא רשות על פי דין, החזקת חלק, אבזר או תחמושת שאינם חלק מהותי בנשק, החזקת סכין שלא כדין. לצד כתב האישום, ביקשה התביעה המשטרתית להורות על מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים.

אלון חכמון 20/10/2024 14:30
שתפו:
חדשות כתבות אחרונות