חדשות מתפרצות

שגריר ישראל לאו״ם דני דנון בדיון על התקיפה האיראנית: "קריאה לשני הצדדים לעצירת ההסלמה היא אבסורד"

מבזק חדשות


שגריר ישראל לאו״ם דני דנון נאם במועצת הביטחון בדיון חירום על התקיפה האיראנית: ״נגמר הזמן למילים ריקות״; ״קריאה ל׳שני הצדדים’ ל׳עצירת ההסלמה׳ היא השוואה אבסורדית בין מחולל ההרס לבין מי שמגן על עצמו״

מועצת הביטחון של האו״ם התכנסה היום לדיון חירום בנושא התקיפה האיראנית על ישראל בעקבות פניה דחופה של השגריר דנון. בדיון השתתפו מזכ״ל האו״ם נציגי לבנון איראן סוריה עיראק.

השגריר דנון פנה בדבריו למזכ״ל האו״ם: ״ההשוואה של ישראל - מדינה שוחרת חיים ושלום שפועלת כדי להגן על אזרחיה - למדינה תוקפנית שחותרת להשמדתנו - היא השוואה בלתי מוסרית ועיוות מוחלט של המציאות. אין זה סכסוך בין שני צדדים שווים. זה מאבק בין מדינה ריבונית שנלחמת על זכות קיומה, לבין משטר שאינו חפץ בדבר מלבד השמדת ישראל. קריאה לעצירת ההסלמה היא לא רק סימטריה שקרית אלא זוהי השוואה אבסורדית בין מחולל ההרס לבין מי שמגן על עצמו״.

בנוסף, השגריר דנון הבהיר: ״אנו דורשים שהמועצה הזו תכריז על סנקציות משתקות נגד איראן. יש להכריז על משמרות המהפכה ארגון טרור. אל תלכו שולל אחר נשיא איראן שמנסה להציג עצמו ״מתון״. המדיניות של איראן מוכתבת על ידי האייתולה חמינאי שתחת כהונתו איראן הפכה יותר תוקפנית ורצחנית. הפנים האמתיות של איראן הן טרור מוות וכאוס".

שלמה שמיר 02/10/2024 20:24
שתפו:
חדשות כתבות אחרונות