חדשות מתפרצות

בצל ההיערכות לתקיפה באיראן: אלו הנחיות פיקוד העורף העדכניות

מבזק חדשות

במצב החירום הנוכחי, פיקוד העורף פרסם הנחיות.

באזורים בהם הוגדרה פעילות מצומצמת, הכוללים את קו העימות, גולן צפון ודרום, גליל עליון, מרכז הגליל וגליל תחתון, ההנחיות מחמירות במיוחד. אין לקיים פעילויות חינוכיות כלל, וההתקהלויות מוגבלות ל-50 אנשים בשטח פתוח ו-250 אנשים במבנה. החופים סגורים לציבור, ומקומות עבודה יכולים לפעול רק אם יש גישה למרחב מוגן תקני. יש לשים לב כי באזורי גולן צפון, קו עימות, וגולן דרום (למעט ישובי מועצה אזורית עמק הירדן) יש לפעול לפי הנחיות פיקוד צפון.

באזורים עם פעילות חלקית, כמו העמקים, המפרץ, חלקים מואדי ערה והכרמל, ההגבלות מעט מקלות. פעילויות חינוכיות מותרות במקומות עם גישה למרחב מוגן, וההתקהלויות מוגבלות ל-60 אנשים בחוץ ו-300 במבנה. החופים עדיין סגורים, ומקומות עבודה יכולים לפעול במבנים או במקומות עם גישה למרחב מוגן.

ברוב אזורי המרכז והשפלה, כולל חלקים מהכרמל, ואדי ערה, מנשה, שומרון, שרון, דן, ירקון, שפלה ורוב יישובי עוטף עזה (למעט כמה יישובים ספציפיים), הוגדרה פעילות מלאה עם הגבלות מסוימות. פעילויות חינוכיות והתקהלויות מותרות עם מגבלה של עד 1000 אנשים, ומקומות עבודה פועלים ללא הגבלות.

בשאר הארץ, הפעילות מוגדרת כמלאה ללא הגבלות. פעילויות חינוכיות, התקהלויות ומקומות עבודה פועלים כרגיל, ללא מגבלות מיוחדות.

 

 

 

אבי אשכנזי 05/10/2024 20:03
שתפו:
חדשות כתבות אחרונות