חדשות מתפרצות

מנהלת האחיות בבית החולים "שמואל הרופא" זוכה בפרס מצוינות לאומי

מבזק חדשות

גב' אהובה צברי – מנהלת האחיות בבית חולים "שמואל הרופא" נבחרה לקבל את פרס ראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים – והוענק לה אות מצוינות אישית על הישגים מיוחדים בשירות המדינה.

גב' אהובה צברי עובדת בביה"ח שמואל הרופא מעל 40 שנה. היא התחילה את עבודתה כאחות מן השורה, התקדמה בסולם התפקידים והגיעה עד לתפקידה הנוכחי – מנהלת האֲחָיוּת, בתפקיד זה היא נמצאת מזה כעשור. אהובה השקיעה את מיטב שנותיה בבית החולים.

בראש סדר העדיפויות של אהובה עומד המטופל הקשיש - הטיפול המקצועי והיחס אליו במהלך האשפוז, נושא אשר נמצא בחשיבות עליונה ב"שמואל הרופא". ברוח הצבת המטופל במרכז, אהובה מובילה פרויקטים רוחביים ומשמעותיים המשפיעים על איכות וחווית השירות של המטופל, וכל זאת במקצועיות ואנושיות.

דוגמא לכך הוא פרויקט שבוצע במח' המונשמים בבית החולים – מתן אפשרות למטופל מונשם לצאת מחוץ למחלקה, לשהות בחצר או לטייל ברחבי ביה"ח. זהו פרויקט פורץ דרך, המיטיב עם המטופל המונשם באשפוז.

אהובה שמה דגש על טיפוח צוות העובדים, שימור עובדים, הכשרה, קידום ועידוד להתפתחות מקצועית של העובדים. במהלך כל שנות עבודתה עברה הכשרות וקורסים רבים, והיא משתמשת בכלים האלו ומעבירה אותם ככלים ישימים לצוותים בשטח.

אהובה מהווה מודל למקצועיות ללא פשרות, מנהיגות, אחריות, הובלת צוות, יוזמה, איכות ומצוינות ולחמלה ודאגה למטופל הקשיש. לדברי מנהלת ביה"ח, ד"ר בתיה כגנסקי – "ללא אהובה, בית החולים שמואל הרופא לא היה אותו הדבר! ההשפעה של אהובה ניכרת בכל פינה בביה"ח."

על כל זאת גב' אהובה צברי נבחרה לקבל את פרס ראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים – אות מצוינות אישית על הישגים מיוחדים בשירות המדינה.

מעריב אונליין 14/10/2024 18:43
שתפו:
חדשות כתבות אחרונות