חדשות מתפרצות

סלקום במבצע מהפכני: קו לשנה לילד - ללא עלות

מבזק חדשות

עם השנים, גברה המגמה של משפחות רבות לצייד את ילדיהם בגילאי בית הספר במכשיר נייד על מנת שיוכלו לשמור על קשר ולהיות זמינים עבורו בכל עת. מתוך הבנת הצורך הזה, סלקום החליטה להשיק הטבה המאפשרת להורים לצרף מנוי אחד חדש עבור משפחה וליהנות מחבילה מותאמת לילדים, הכוללת 200 דקות, 200 הודעות SMS, גלישה בנפח 15GB ושירות גלישה בטוחה, למשך שנה ללא עלות.

לקראת עליית הקמפיין והשקת ההטבה ערכה החברה סקר בקרב כ-700 הורים על הרגלי שימוש וצריכה של טלפונים בקרב ילדים. מהסקר עלה כי 71% מהמשיבים סבורים שילדים צריכים לקבל טלפון ראשון החל מגיל 8. 75% מהמשיבים סבורים שהשיקול המרכזי המוביל במתן טלפון לילד הוא שמירה על תקשורת ובטיחות הילד.

עוד בדק הסקר לגבי השימושים העיקריים של ילדים בטלפון הנייד וממנו עלה כי כ-52% ציינו שהשימוש העיקרי הוא למטרות שמירה על קשר עם המשפחה והחברים. בנוסף, 92% מהמשיבים סבורים כי צריכות להיות הגבלות על השימושים שהילדים מבצעים בטלפונים הניידים. לכן, בהתאם לתוצאות הסקר, הוסיפה סלקום לחבילה שבמסגרת ההטבה, שירותי גלישה בטוחה.

מזה שלושה עשורים סלקום עומדת בחזית הטכנולוגיה והתקשורת בישראל, כשהיא נושאת את דגל החיבור בין הישראלים. הקמפיין החדש משקף את המחויבות העמוקה של החברה לערכי המשפחה שעומדים בבסיס החברה שלנו. באמצעות ההטבה החדשה, סלקום מאפשרת לילדים להישאר מחוברים להוריהם גם כשהם בטיולים שנתיים, בפעילויות מחוץ לבית הספר או בכל מקום אחר, ובכך מחזקת את תחושת הביטחון והשייכות.

בהשקת ההטבה החדשה, סלקום ממשיכה את המסורת של חדשנות המשולבת באחריות חברתית, תוך הבנה עמוקה של צרכי המשפחה הישראלית המודרנית. ההטבה משקפת את ההבנה שתקשורת בין הורים לילדים היא מרכיב חיוני בגידול ילדים כיום. עם החבילה המוצעת, בתוספת שירות גלישה בטוחה, סלקום מספקת להורים את הכלים להישאר מעורבים בחיי ילדיהם תוך שמירה על בטיחותם ברשת. זוהי דוגמה נוספת לאופן שבו סלקום פועלת לא רק כספקית שירותי תקשורת, אלא כשותפה אמיתית לצרכי המשפחה הישראלית.

אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום: "כבר שלושים שנה שסלקום מחברת את הישראלים זה לזה בכל מקום ובכל עת. הקמפיין החדש שעולה היום הוא המשך ישיר של הקמפיינים האחרונים שהעלנו.

בתקופה הנוכחית, הקשר בין הורים לילדיהם הוא משמעותי יותר מתמיד. ההטבה החדשה שאנו משיקים היום היא ביטוי למחויבות שלנו למשפחות בישראל, ואנחנו גאים להעניק להורים את השקט הנפשי שבידיעה, שילדיהם זמינים להם בכל עת ובכל מקום. זוהי לא עוד הטבה עבור משפחות, אלא גם השקעה בערך המשפחתיות והחיבור האנושי שכה חשובים לנו כחברה הישראלית".

מעריב אונליין 16/03/2025 09:14
שתפו:
חדשות כתבות אחרונות