שִׂים לֵב: בְּאֲתָר זֶה מֻפְעֶלֶת מַעֲרֶכֶת נָגִישׁ בִּקְלִיק הַמְּסַיַּעַת לִנְגִישׁוּת הָאֲתָר. לְחַץ Control-F11 לְהַתְאָמַת הָאֲתָר לְעִוְורִים הַמִּשְׁתַּמְּשִׁים בְּתוֹכְנַת קוֹרֵא־מָסָךְ; לְחַץ Control-F10 לִפְתִיחַת תַּפְרִיט נְגִישׁוּת.
חדשות מתפרצות

פרטנר משיקה את מועדון הלקוחות Private Care Plus

מבזק חדשות

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה את מועדון הלקוחות Private Care Plus ללקוחות המנויים לשירות התיקונים של החברה. לראשונה בשוק, פרטנר מאפשרת גם הצטרפות דיגיטלית לשירות התיקונים, בהליך פשוט ומהיר באתר החברה.

חברי המועדון ייהנו מהטבות הצטרפות ייחודיות, מהטבות יום הולדת, מהנחות משמעותיות וממבצעים בלעדיים, בין היתר על מכשירי סלולר ואביזרים נלווים כמו אוזניות, שעונים ועוד.

שירות התיקונים של פרטנר, Private Care, כולל את מסלול הפלטינום הייחודי למכשירי דגל, עם תיקון שבר מסך ללא עלות נוספת וללא השתתפות עצמית, לצד תיקון מגוון נזקים כמו בעיות שמע ורמקול, שקע טעינה, GPS, בלוטוס ועוד.

השירות ניתן במעבדות התיקונים של פרטנר ברחבי הארץ בידי טכנאים שעברו הסמכה של אפל וסמסונג, והוא כולל אחריות על התיקון לשלושה חודשים ממועד התיקון. כתלות בנזק, יתאפשר גם תיקון אקספרס במקום. בנוסף, פרטנר מאפשרת מעקב פשוט ודיגיטלי אחר סטטוס המכשיר שבתיקון, שלב אחר שלב, באזור האישי באתר, וגם תמיכה בשירות WhatsApp.

על-פי סקר שביצעה קבוצת גיאוקרטוגרפיה עבור החברה, 56% מהנשאלים השיבו כי שבר מסך הוא הדבר שהכי מפחיד אותם שיקרה לסמארטפון שלהם. יותר מ-30% ציינו כי יצא להם לתקן את המכשיר בין פעם אחת ל-4 פעמים בשנה האחרונה.

רוני אראל-גינזבורג, סמנכ"לית החטיבה הקמעונאית בפרטנר: "מועדון הלקוחות הוא דרך נוספת להעמיק את הקשר שלנו עם הלקוחות ולספק להם ערך מוסף. שירות התיקונים מעניק ללקוחות מענה מקיף וכולל, ותחושת ביטחון שמי שמתקנת את מכשיר הסלולר שלך היא חברת הסלולר המועדפת בישראל".

מעריב אונליין 07/04/2025 14:17
שתפו: