דאצ'יה, מותג הלואו-קוסט של קבוצת רנו-ניסאן הושק היום (ד') באופן רשמי בישראל, כשהמסר העיקרי של היצרן הוא "מחיר נמוך, בלי מבצעים והנחות, והבטחה לעלות בעלות כוללת נמוכה".
כל דגמי דאצ'יה בישראל משווקים עם מנועים מודרניים מאד אבל עם תיבות הילוכים ידניות. בחלק מן הדגמים מציעה דאצ'יה מחירים אטרקטיביים ובאחרים אלה מחירים תחרותיים, אבל בניגוד להבטחות הם לא נמוכים ברמה של 25% פחות ממחירי המתחרים. 
בשלב זה מציעה דאצ'יה ארבעה דגמים.  'סאנדרו' היא מכונית סופר-מיני (מקבילה ליונדאי i20 ולמאזדה 2) ובישראל היא תשווק בשלב ראשון אך ורק בתצורת "סטפווי", כלומר תצורה מוגבהת ועם פיתוחי גוף שמשווים לה מראה של "קרוסאובר". המכונית מוצעת במחיר דומה לזה של סיאט איביזה ידנית (או, כפי שהוצעה בעבר, רנו קליאו ידנית), עם תג מחיר של 70,000 שח. המכונית מונעת באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 900 סמ"ק שמספק 90 כ"ס.

אחד מעמודי התווך של מכירות דאצ'יה בישראל אמור להיות ג'יפון בשם 'דאסטר', שיונע באמצעות מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר ( 125 כ"ס) עם הנעה קדמית, או מנוע טורבו-דיזל בנפח  1.5 ליטר (109 כ"ס) עם הנעה קדמית או כפולה. גרסת הבנזין הבסיסית עולה 90,000 שח, ו-102,000 שח לגרסה המאובזרת, ואילו גרסאות הדיזל עולות בין 110,000 שח להנעה קדמית ועד 130,000 שח להנעה כפולה. 
דגם שבו לדאצ'יה יש יתרון מחיר הוא לודג'י, מיני-מיניוואן שמיועד לשבעה נוסעים ומונע על ידי מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר או מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.5 ליטר, מחיר גרסת הבנזין מתחיל ב-100 אלף שח, ומחיר הדיזל הבסיסי 115,000 שח.
הדגם הרביעי הוא טנדרון בשם 'דוקר' שמתחרה בכלים כמו סיטרואן ברלינגו ורנו קנגו, והוא מוצע תמורת החל מ-95 אלף שח לגרסת ה- 1.2 ליטר טורבו-בנזין ובין 108-114,000 שח לגרסאות ה-1.5 ליטר טורבו-דיזל .
אבי תמיר, מנהל חטיבת הרכב בקרסו מוטורס הבטיח שאחד הערכים המשמעותיים ביותר שדאצ'יה מציגה בישראל הוא "עלות הבעלות הכוללת", וביקש "לבחון את ההבטחה הזו בתום שנה מהיום". לדבריו, שילוב של מחיר רכישה נמוך, תצרוכת דלק נמוכה, עלויות נמוכות של תוספות, חלפים וטיפולים, וירידת ערך נמוכה שנובעת מכך שהמכוניות "יוצאות לדרך" במחיר נמוך – תהפוך את דגמי דאצ'יה למשתלמים ביותר מנקודת מבט כלכלית.
תמיר הבטיח שחלק מתפיסת שמירת הערך של המותג תנבע מכך שהיבואן מתחייב שלא להעניק כל סוג של הנחה לאף גוף מוסדי או ללקוחות פרטיים ולא לחלק מתנות, ומדובר, לדבריו, בתפיסה שיווקית-עסקית של דאצ'יה בעולם שתרמה לכך שירידת הערך של הדגמים היא הנמוכה ביותר יחסית לכל מתחרותיה בשווקים השונים.
פרנסואה מריוט, מנהל השיווק והמכירות העולמי של דאצ'יה, שנכח בהשקת המותג, אמר שמכירות דאצ'יה לא צפויות לפגוע במכירות רנו בין השאר מפני שמנהלי הקבוצה הקפידו להשיק את המותג רק בשווקים שבהם המותג רנו חזק מספיק (ולכן יכול לשמר פער מחירים לטובתו – ג.מ.). זאת עשויה להיות אחת הסיבות לכך שמנהלי רנו הסכימו להשיק את דאצ'יה בישראל רק כעת, ולא לפני כ-5-6 שנים למרות שהמותג משווק ברחבי מערב אירופה מזה קרוב לעשור.
מכוניות דאצ'יה יובאו אמנם לישראל בחוסר הצלחה ולתקופה קצרה בשלהי שנות השמונים, אבל כיום מדובר בחברה אחרת לגמרי.
רנו רכשה את הבעלות בדאצ'יה לפני כ-15 שנים והשיקה מכונית חדשה ראשונה ('לוגאן') שמבוססת על מכלולים חדשים יחסית בשנת 2004. לפני כשנתיים הושק הדור החדש של דגמי דאצ'יה, שכולם מבוססים על פלטפורמת הסופר-מיני של קבוצת רנו-ניסאן.
 שלם וסע
שיווק דאצ'יה בישראל יתבסס על שיטת "שלם וסע": לקוחות יוכלו לבחור מכונית באולם, לבצע נסיעת מבחן, לבחור מבצעי מימון וביטוח ולשלם תמורת המכונית – ואז לצאת בנסיעה מן האולם במכונית שכבר עברה רישוי.
בנוסף, דאצ'יה השיקה היום אתר אינטרנט ראשון מסוגו בישראל שבו אפשר לבצע את כל תהליך הרכישה באמצעות האינטרנט. לדברי אבי תמיר, העובדה שבאולם התצוגה ממתינות מכוניות שעלות מס הקניה, המכס והמע"מ – שמהווה עד כדי מחצית ממחירם – כבר שולמה – לא מייקרת את המכונית אלא להיפך. לדבריו, העובדה שהמכוניות במרוכז מובלות לאולם אחד חוסכת לא מעט כסף יחסית להובלת מכוניות בודדות לאולמות שונים ברחבי הארץ.
בשלב זה פועל אולם תצוגה ומכירות אחד, על ציר ז'בוטניסקי בפתח-תקוה, ועד אמצע השנה מתכננת קרסו מוטורס לפתוח אולם תצוגה דומה גם בחיפה.
במקביל נשלמות ההכנות לפתיחת אולם תצוגה נוסף, קטן יותר, בבאר שבע.

 רועי שחורי, מנהל מותג דאצ'יה בחברת קרסו מוטורס, אמר שכבר בקיץ הקרוב מתכננת החברה להתחיל בפעילויות קהילתיות עם הלקוחות שלה, כמקובל באירופה, שכוללות פיקניקים ואירועים המוניים, כמו גם פעילויות של מועדון ג'יפאים עם הדאסטר.
אבי תמיר מוסיף שלקרסו מוטורס אין יעדי מכירה אבל גם לא תהיה לה מגבלת אספקה מצד היצרן: "נמכור כמה מכוניות שלקוחות ישראלים יבקשו לקנות", הוא אמר.