הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מלונות ישרוטל

תל אביב, חופשה אורבנית מושלמת

מה עוד לא אמרו על תל אביב? מי שזכתה לכינוי "עיר ללא הפסקה" נחשבת כמוקד משיכה לתיירים בארץ ובעולם בזכות החופים היפים שלה, השילוב בין ההיסטוריה העתיקה לחדשנות המודרנית, השווקים התוססים, הסצנה הקולינרית המשובחת, הצגות התיאטרון וההופעות המוזיקליות, שתורמים למוניטין של תל אביב כמוסד תרבותי. אך לא רק אלו הם שמייחדים את תל אביב – העיר מציעה חיי לילה סוערים, ברים ומועדונים נחשבים ופסטיבלים מכל העולם.

בנוסף, תל אביב מצטיינת באווירה פתוחה וליברלית, שמושכת קהלים מגוונים מכל רחבי העולם, ובתשתיות מתקדמות כמו שבילי אופניים רחבים ותחבורה ציבורית נוחה. הפארקים הירוקים, כמו פארק הירקון, מהווים מקום מפלט עירוני ומציעים פעילות ספורטיבית ונופש. האמנות הציבורית המפוזרת ברחבי העיר, הגלריות המובילות והאירועים האמנותיים המתחדשים כל הזמן הופכים את תל אביב למרכז תרבותי שוקק.

אבל לא נוכל לדבר על תל אביב בלי להזכיר את החופים המדהימים שלה. רצועת החוף הארוכה של העיר, המשתרעת על פני כ-14 קילומטרים, מציעה חופים מוכרזים ומסודרים לצד טיילת יפהפייה. מסעדות, בתי קפה, ופעילויות מים כמו גלישה, סאפ ושיט מספקים חוויות בלתי נשכחות. חופי גורדון, פרישמן וירושלים הם מהחופים הפופולריים ביותר, המשלבים שמש, חול, ומים כחולים בצורה המושלמת. החוף הוא גם מקום מפגש חברתי ותרבותי, והפעילויות המגוונות שמתקיימות בו לאורך כל השנה מוסיפות לאווירת החופש והחיים הטובים שמאפיינת את העיר.

מלון אלברטו, תל אביב , מקבוצת ישרוטל  (צילום: יח''צ ישרוטל)
מלון אלברטו, תל אביב , מקבוצת ישרוטל (צילום: יח''צ ישרוטל)

כל אלו ועוד הופכים את תל אביב ליעד מבוקש וכיפי במיוחד לתיירים, שמציעה חוויה מגוונת ועשירה בכל עונה בשנה.
האנטישמיות שהתגברה בעולם מאז ה 7/10, הובילה ישראלים רבים לבטל השנה את התכניות לחופשה מעבר לים ולבחור בחופשה בישראל. טורקיה, שהייתה בעבר יעד תיירותי פופולארי בקרב הישראלים, מסומנת תחת אזהרה מסע. במקביל, ממשלת המלדיביים החליטה לאסור על הישראלים להיכנס לאי בעקבות מלחמת "חרבות ברזל".

במקרה אחר, ישראלי שביקש להתארח בבית מלון בקיוטו שביפן, קיבל הודעה מבעל המלון על ביטול ההזמנה בטענה לכך שצה"ל מבצע פשעי מלחמה. יתר על כן, תיירים ישראלים העידו על אלימות הולכת וגוברת כלפיהם בחו"ל – אנחנו עדים לתקריות רבות בעולם כשמפגינים פרו פלשתינים מתפרעים ברחובות וקוראים קריאות נגד ישראל.
ולכן דווקא השנה, תל אביב מאפשרת ליהנות מחופשה רגועה ובטוחה והיא בהחלט יעד מומלץ לקצת אסקפיזם. 

מלונות בתל אביב שמחכים רק לכם 

אז אם החלטתם לנפוש בתל אביב, תשמחו לשמוע שרשת בתי המלון המובילה – ישרוטל מציעה מגוון מלונות בתל אביב ברמת אירוח גבוהה, עם עיצוב עדכני, מיקום מצוין ופסיליטיז חדשניים, שיאפשרו לכם ליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע. 

במלון אלברטו בתל אביב, הנהנה ממיקום מרכזי בלב נחלת בנימין, תהיו קרובים למוקדי הבילוי, התרבות והעסקים של העיר, קירבה לרחוב רוטשילד, שוק הכרמל התוסס ותרגישו במרכז העניינים. מלון פורט טאואר בתל אביב, הממוקם בנמל העיר, מתאים במיוחד לחופשה אורבנית ולכל מי שמחפש ליהנות משפע של מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות. במלון רויאל ביץ' תל אביב מחכה לכם חופשה יוקרתית עם בריכה הצופה לים, ספא מבית "יערות הכרמל", בר ומסעדת שף. 

אז בין אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה משפחתית, חופשת בטן גב מפנקת, או חופשה אורבנית ממש כמו בערים הגדולות של אירופה – תל אביב היא היעד עבורכם!

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מלונות ישרוטל