הכתבה נכתבה בשיתוף כמה זה עולה

בחינה מדוקדקת של המגמות בשוק מגלה כי כל החברות עושות מאמצים כדי לחדש ולהביא עוד ועוד אופציות אטרקטיביות ומשתלמות לקהל לקוחותיהן, אך חברה אחת באמת לקחה את זה צעד קדימה: פרטנר אינטרנט החליטה לעלות מדרגה בתחרות, ולהציע מגוון רחב של חבילות בטווח מחירים רחב. אז איזו חבילת פרטנר היא הכי משתלמת? ואיזו חבילה מתאימה למי?

כמו בימי החורף הקשים, גם ימי הקיץ החמים ביותר הם בדיוק הזמן בו הישראלים מעדיפים להישאר בבית עם האינטרנט המהיר שלהם ולבלות ברשת. כל החברות יודעות זאת, וגם פרטנר. לכן, לא פלא שחברת פרטנר אינטרנט יצאה לאחרונה עם 'הצהרה': מגוון רחב של חבילות פרטנר מוצעות בשוק כיום, ובמחירים תחרותיים מאוד. האם פרטנר מצליחה לתת פייט לחברות הקטנות שמנסות לנגוס בנתח השוק שלה? את זאת נבדוק ע"י המחירים שהיא מציעה למשתמשים שלה.  

בלי גופים צד ג'
בחלוקה גסה, ניתן לקטלג את חבילות האינטרנט של פרטנר אינטרנט תחת שתי קבוצות - החבילות הצנועות והחבילות הרחבות. שימו לב כי מחירן של כל חבילות פרטנר ה'צנועות' הוא כמעט זהה, על אף שניתן להבחין בעליית מדרגה בין כל חבילה וחבילה בקטגוריה הזו. 

חבילת ה-40 מגה וחבילת ה-100 מגה של פרטנר עולות שתיהן 99 ש"ח בחודש, כשהנתב הוא בתוספת תשלום. יש לציין כי מחיר זה כולל, יחד עם חבילת האינטרנט עצמה, גם את הספק והתשתית, כך שלא תצטרכו לפנות לגופים צד ג' כדי שתוכלו להתחיל להנות מהאינטרנט שלכם. 

חבילת ה-300 מגה של פרטנר אינטרנט פייבר (סיבים אופטיים) עולה - שימו לב - 90 ש"ח בחודש. החבילה מספקת מהירות הורדה של עד 300 מגה ומהירות העלאה של עד 30 מגה. הנתב אמנם עולה 25 ש"ח נוספים, אך החודשיים הראשונים בחבילה יעלו לכם 69 ש"ח בחודש בלבד. חשוב לציין כי משום שפרטנר כבר פרוסה בשלל מקומות בארץ, ההתקנה בבניינים עם מעל 4 דירות היא בחינם. 

חבילות פרטנר למיטיבי הלכת
גם עבור אלו שמחפשים קצת (או הרבה) יותר מחבילת האינטרנט שלהם, לפרטנר יש מה להציע.

חבילת ה-600 מגה סיבים אופטיים של פרטנר מציעה לכם מהירות הורדה גבוהה של עד 600 מגה, ומהירות העלאה של עד 60 מגה. הנתב עולה 25 ש"ח נוספים, אך גם כאן, החודשיים הראשונים הם במחיר עלות של 69 ש"ח לחודש, וההתקנה בבניינים עם מעל 4 דירות היא בחינם. את כל אלה תוכלו לקבל תמורת עוד כמה שקלים בודדים - 100 ש"ח בחודש. 

חבילת הכתר של אינטרנט פרטנר היא חבילה של 1000 מגה סיבים אופטיים, בה מהירות ההורדה היא של עד 1000 מגה, ומהירות ההעלאה היא פנומנלית ומגיעה לעד 100 מגה. גם כאן, ההתקנה בבניינים עם מעל 4 דירות היא ללא תשלום, והנתב עולה 25 ש"ח נוספים. בחודשיים הראשונים תקבלו את החבילה כמעט בחצי מחיר - 69 ש"ח לחודש למשך חודשיים.

חבילה לכל דורש
בגדול, ניתן לומר כי החבילות הקטנות של פרטנר מתאימות יותר לרווקים, אנשים מבוגרים או זוגות שאינם משתמשים כבדים באינטרנט. החבילות הגדולות יותר יתאימו למשפחות שמשתמשות במגוון מכשירים, או למשתמשים יותר 'כבדים' באינטרנט. לכן, אין כזה דבר 'החבילה הכי משתלמת'. זה מאוד תלוי בצרכים של כל משתמש ומשתמש. ודומה ופרטנר אכן מציעה מגוון אפשרויות עבור כל סוגי המשתמשים. 

הכתבה נכתבה בשיתוף כמה זה עולה