מותג הטיפוח Stendhal Paris משיק את סדרת "קפיטל בוטה" הכוללת ארבעה מוצרים: קרם דיטוקס, קרם עיניים, סרום נעורים ומסיכת לילה אינטנסיבית. המוצרים פונים לקהל של בני 25 ומעלה. דגמנו את קרם הדיטוקס, שמיועד לפנים ולצוואר. זהו קרם עשיר שנספג בקלות בעור ומותיר אותו מלא בלחות – בעיקר בימים יבשים אלה. ניתן לראות שינוי קל בחיוניות של העור וברעננות שלו.
מחיר: 459־719 שקלים, להשיג רק ברשת אפריל

YELLOW STAR פולה בליק קרם חדש יילו סטאר (צילום: פולה סטודיו)
YELLOW STAR פולה בליק קרם חדש יילו סטאר (צילום: פולה סטודיו)

הקוסמטיקאית פולה בליק משיקה את YELLOW STAR CREAM DAY & NIGHT – קרם לחות שפועל לתיקון האלסטיות של העור, מסייע בהחלקה, תיקון גוון ומרקם העור. הניחוח שלו מאוד דומיננטי, ולא יתאים לכל אחת. הקרם עצמו מאוד עשיר, מלחח ונותן תחושת בוסט רעננה. הוא מצוין למי שמרגישה חוסר חיוניות של העור ורוצה לפתור כמה בעיות בפעולה אחת.
מחיר: 460 שקלים

נולה לולה נרות (צילום: יח''צ)
נולה לולה נרות (צילום: יח''צ)

המותג NOLA LOLA מציע מארז נרות ריחניים לרגל חנוכה, שכולל שלושה נרות בניחוחות של יסמין פראי, וניל אפריקאי ויער אחרי גשם. הנרות מגיעים בכלים אלגנטיים והם בעלי ריח דומיננטי. מתנה נחמדה למארחים בהדלקת נר.
מחיר: 79.90 שקלים, להשיג בסופר־פארם

סיר סולתם (צילום: גל בן זאב)
סיר סולתם (צילום: גל בן זאב)

לרגל חנוכה, רשת סולתם מציעה סיר מולטי־קוק חדש הכולל חמישה חלקים המאפשרים בישול, טיגון, אידוי, אפייה וצלייה. זהו סיר נוח לשימוש, שבין היתר חוסך הרבה מקום ומייתר קניית מוצרים נוספים. הסיר מרובע ועמוק, ולכן גם מכיל יותר. הוא מתאים לבישול וגם לאפייה בתנור ומגיע עם סלסילת טיגון, מגש אידוי מנירוסטה, מחבת גריל עם פסי צלייה, מכסה מזכוכית שקופה וידיות ארגונומיות מבודדות חום.
מחיר לרגל ההשקה: 299
שקלים במקום 799 שקלים באתר סולתם ו־250 שקלים בחנויות הרשת לחברי מועדון

ערכת החורף של דר קיי (צילום: סטודיו ד''ר קיי)
ערכת החורף של דר קיי (צילום: סטודיו ד''ר קיי)

המותג ד”ר קיי מציע סדרת מוצרים לטיפול בתופעות הלוואי של החורף, בהן נזלת שקופה, נזלת צהובה, שיעול יבש ולח, כאב גרון, אף סתום ועוד. ניסינו על פעוט כבן שנתיים את וייהרצ’יק של ד”ר קיי לטיפול בנזלת שקופה ומימית. התכשיר מגיע בצורת טיפות שמטפטפים לפה, ואפשר להשתמש בו כשמונה פעמים ביום. ניתן היה לראות ירידה בכמות הנזלת כבר לאחר יום של שימוש, אך בעיקר הקלה על הילד שסבל מאי־נוחות.
מחיר: 65 שקלים לכל מוצר

פופקורן מתוק שטראוס (צילום: באדיבות סטודיו שטראוס)
פופקורן מתוק שטראוס (צילום: באדיבות סטודיו שטראוס)

עלית משיקה נשנושי POPCORN בטעמי המותגים האהובים. בתחילה יושקו הטעמים “פסק זמן” ו”טעמי”, ובחודש הבא יצטרפו אליהם “טורטית” ו”בלונדי”. הנשנושים הקטנים מתפצפצים בפה, והשוקולד מוסיף סיומת מתוקה.
מחיר: 6.90 שקלים 

Zarza Reposado (צילום: יח''צ)
Zarza Reposado (צילום: יח''צ)

מותג הטקילות המקסיקני ZARZA עושה עלייה. הטקילות של המותג מיוצרות מ־100% צמח אגבה כחולה. כעת ניתן למצוא על המדפים “זרזה טקילה רפוסדו” ו”זרזה טקילה אנייחו”.
מחיר: 238־425 שקלים

OralB hero paste (צילום: יח''צ)
OralB hero paste (צילום: יח''צ)

המותג Oral־B משיק משחת הלבנה Oral־B 3D white. זו משחה שמשאירה את הפה עם רעננות נעימה, לא חריפה ולא מלכלכת. לדברי הנסיין, שסובל מצהבהבות קלה בשיניים, ניתן היה לראות שיפור קל במראה השן ובברק שלה.
מחיר: 14.90 שקלים