מותג בשמי הנישה היוקרתי קריד (CREED) גאה להשיק את הניחוח החדש לאישה: Wind Flowers . הניחוח החדש הושק לאחר יותר מחמש שנות עבודה של המאסטר אוליביה קריד אשר קיבל השראה אישית מהשילוב הייחודי של החסד ועוצמת התנועה הזורמת של האוויר והרוח. הבושם החדש בעל ניחוח פרחוני ורענן, נפתח עם יסמין מתוק, עטוף בניחוח החריף של פריחת התפוז התוניסאית ואפרסק פירותיי.
מחיר מומלץ: 1200 שקלים.

BEYONDSKIN-CREED-wind flowers  (צילום: יחצ)
BEYONDSKIN-CREED-wind flowers (צילום: יחצ)

מותג הקפה סטארבקס מרחיב את מגוון התערובות הנמכרות ומשיק עם פתיחת שנת 2023 שתי תערובות קפה חדשות: קפסולות סטארבקס בטעם קרמל ובטעם וניל.
מחיר מומלץ: 22.90-13.90 שקלים. 

קפסולות סטארבקס קרמל (צילום: יחצ)
קפסולות סטארבקס קרמל (צילום: יחצ)

המותג ניקול ממשיך להשיק מגוון פתרונות חכמים לקיצור זמן ומאמץ בניקיון הבית שיהפכו את החיים שלנו להרבה יותר קלים והפעם משיק: דפי ספוגיות הקסם, שקיות זיפר בשני גדלים ושקיות לשמירת הטריות במקרר.
מחיר מומלץ: 14.90-11.90 שקלים.

מוצרי ניקול החדשים (צילום: יחצ)
מוצרי ניקול החדשים (צילום: יחצ)

חברת MIYO SCENT הישראלית, המתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים מתקדמים ומוצרי בישום אקולוגיים, מציגה את סופר קיו 2.0. מפיץ ריח חכם הפועל בטכנולוגיית ננו אולטרא סוניק ייחודית שפותחה על ידי החברה ומפיץ ניחוח נעים בחללי הבית על גבי גלי קול בצורה שקטה לחלוטין. המכשיר משולב טכנולוגיית בלוטות ונשלט ממרחק באמצעות אפליקציה ייעודית בטלפון הנייד.
מחיר מומלץ: 350 שקלים.

סופר קיו, מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית מבית MIYO SCENT (צילום: יחצ)
סופר קיו, מפיץ ריח חשמלי חכם עם אפליקציה ייעודית בעברית מבית MIYO SCENT (צילום: יחצ)

מותג היופי ג'ייד משיק את: VITALAGE LIFT & FIRM סדרת טיפוח פנים למתיחה ולמיצוק. מוצרי הסדרה מיוצרים בשוויץ באמצעות טכנולוגיית 3D High performance Firm Skin Complex  המשלבת שלושה מרכיבי אנטי אייג'ינג הפועלים בסינרגיה להאטת שלבי ההזדקנות הראשונים ולהשבת נפח, אלסטיות ומוצקות למראה עור צעיר. הסדרה כוללת: סרום, קרם וקרם עיניים למיצוק ולמתיחה.
טווח מחירים: 259-179 שקלים.

ג'ייד סדרת VITALAGE (צילום: יחצ)
ג'ייד סדרת VITALAGE (צילום: יחצ)

מותג התה והחליטות הבינלאומי פומפדור מציע לחורף 2023: סדרת חליטות בטעם ג'ינג'ר ללא קפאין. הסדה כוללת טעמי ג'ינג'ר ביניהם: ג'ינג'ר מנגו, ג'ינג'ר כורכום ולימונית ג'ינג'ר.
טווח מחירים: 14.90-10.90 שקלים.

פומפדור חליטת ג'ינג'ר לימונית (צילום: יחצ)
פומפדור חליטת ג'ינג'ר לימונית (צילום: יחצ)

חדש בישראל! "גלידת שטראוס" משיקה את מגנום פיינט גולד: גלידת שמנת בטעם ביסקוויט עם ריפל בטעם טופי קינמון ושוקולד לבן מעולה, במעטפת עם שוקולד לבן מעולה וקרמל, שברי ביסקוויט בטעם קינמון ופקאן מקורמל.
מחיר מומלץ: 27.90-16.90 שקלים.

מגנום גולד פיינט (צילום: יחצ)
מגנום גולד פיינט (צילום: יחצ)

מותג הדרמו קוסמטיקה לה רוש-פוזה משיק קרם: סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה, המסייעת לשיקום והרגעת העור, לעור מגורה או פגוע, חלש ויבש. הקרם מתאים לשימוש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים. נטול בושם, פרבנים, מתאים לעור רגיש.
מחיר מומלץ: 99-59 שקלים. 

לה רוש פוזה סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה (צילום: יחצ)
לה רוש פוזה סיקאפלסט באום B5+ בפורמולה חדשה (צילום: יחצ)

אסם מחזירה למדפים את המהדורה האהובה: אפרופו בטעם גבינה.
מחיר מומלץ: 7-1.90 שקלים. 

אפרופו בטעם גבינה (צילום: סטודיו אסם)
אפרופו בטעם גבינה (צילום: סטודיו אסם)

ניאופרם מוצרי צריכה מרחיבה את המותג דוקטור עור ומשיקה את סדרת Natural OR סדרת אנטי אייג'ינג חדשנית המבוססת על רכיבים ממקור טבעי. בין מוצרי הסדרה: שמן מתחלב לניקוי עדין שבמגע עם מים הופך לתחליב רך ומעניק לעור מגע נעים ועשיר בלחות. השמן החדשני עשיר ברכיבים הידועים כתורמים להאטת הזדקנות העור. גם קרם יום לצמצום קמטים ועוד.
טווח מחירים: 249.90-149.90 שקלים.

wide natural (צילום: יחצ)
wide natural (צילום: יחצ)