פתיחת 50 הסניפים של רשת קרפור בישראל עושה את שלה - ורשתות קמעונאיות רבות משיקות סניפים במקומות אסטרטגיים.

שופרסל פותחת בטירת כרמל את הסניף ה־11 של רשת דן דיל, המתמחה במוצרי סטוק. זהו הסניף הראשון הנפתח במסגרת עסקת הרכישה של שופרסל של דן דיל. הסניף, שמצטרף לעשרה סניפי דן דיל, משתרע על 1,200 מ"ר ומציע מוצרים לעיצוב בית, צעצועים ועוד. לדברי ענת אהרוני, מנכ"לית דן דיל: "הסניף יעניק ללקוחותינו חוויית קנייה טובה, נוחה, זולה ומגוונת בשלל קטגוריות ומבחר רחב של אלפי מוצרים ביבוא ישיר לצרכן".

טיב טעם חונכת הבוקר סניף ראשון בקריית אונו, שיפעל כל השבוע, בהשקעה של 3.5 מיליון שקל. הסניף משתרע על 300 מ"ר. לרגל הפתיחה ייערך קמפיין פרסומי, כולל מבצעים, הטבות והנחות בלעדיות. הסניף מצטרף לתשעה סניפים הפועלים בקונספט דומה. במתכונת זאת פועלים 46 סניפים. חגי שלום, מנכ"ל ובעלים: "אנו מזהים בקריית אונו ביקוש של הצרכנים לסופר מרקט עם ערכי חוויית קנייה, וזה קיים בסניף החדש".

חגי שלום קבוצת טיב טעם בעלים (צילום: אסף לב)
חגי שלום קבוצת טיב טעם בעלים (צילום: אסף לב)

רשת מקס סטוק פתחה אתמול סניף ראשון בפורטוגל. לאחר שסיכמה את 2022 עם הכנסות שיא של 1.05 מיליארד שקל, פותחת הרשת סניף ראשון בעיר בראגה שבצפון פורטוגל, בשטח של 2,200 מ"ר. שני סניפים נוספים ייפתחו בפורטוגל בהמשך השנה. מנכ"ל הפעילות החדשה הינו רועי בן נון, ששימש בעבר כסמנכ"ל הסחר וכן כסמנכ"ל פעילות חו"ל במקס סטוק. הרשת בפורטוגל תיקרא MAX10, והיא תציע ללקוחות מגוון עשיר של מוצרים במחיר של עד 10 יורו לפריט.

אורי מקס, מייסד ומנכ"ל: "ההתרחבות אל מעבר לים היא צעד משמעותי עבורנו. זיהינו את קהל בפורטוגל כרלוונטי לצורך חווית הקנייה הייחודית של מקס סטוק. לאחרונה פתחנו שני סניפים, ב־DCITY ובקניון הרים, ושתי חנויות מיני מקס בנופי ים ובעכו".

ואילו רשת קינג סטור מקבוצת אלמשהדאוי פותחת מחר סניף ראשון ברמלה, המצטרף ל־22 הסניפים ברחבי הארץ. הפניקס מחזיקים בכ־20% ממניות החברה.