נספרסו פותחת את העונה החמה עם קולקציית "Taste the summer moments" לרגעי קיץ מרעננים. הקולקציה משלבת שורה של תערובות קפה ייחודיות שנועדו לשילוב עם קרח, כולל טעם "וניל שקדים" חדש ובמהדורה מוגבלת עבור מכונות ממשפחת ורטו, לצד אביזרים מעוצבים ומתכונים שיציתו את בלוטות הטעם ומשתלבים ביצירת רגעים מענגים.
טווח מחירים: 30.50-27 שקלים. 

נספרסו (צילום: יחצ)
נספרסו (צילום: יחצ)

מותג הקוסמטיקה המקצועית הישראלי בינלאומי מעבדות היקארי מציג את SUNBLOCK, מקדם הגנה עוצמתי SPF50 המספק לא רק הגנה רחבה מפני קרני השמש המזיקות, אלא גם מכיל רכיבים פעילים, יעיל בחסימת קרינה כחולה המגיעה ממכשירים אלקטרוניים ומסכים ומתאים למריחה על גבי אזורים רגישים.
מחיר מומלץ: 130 שקלים. 

קרם הגנה של hikari (צילום: יחצ)
קרם הגנה של hikari (צילום: יחצ)

ל'אוקסיטן ישראל מתחדשת בשני מוצרים חדשים ומרעננים במהדורה מוגבלת: קרם רחצה מוקצף וקוביית אמבטיה תוססת. עשוי משמן שקדים מתוק, בעל פורמולה עשירה במרקם קצפת המזינה ומחדשת את העור. קרם הרחצה המפנק הוא חלופה קרמית ועשירה לשמן רחצה שקד האייקוני.
מחיר מומלץ: 185-99 שקלים.

ל'אוקסיטן קרם רחצה מוקצף שקד (צילום: יחצ חול)
ל'אוקסיטן קרם רחצה מוקצף שקד (צילום: יחצ חול)

מותג טיפוח השיער Pantene, משיק את סדרת Molecular Bond Repair המבטיחה לשקם את הקשרים המולקולריים של השיערה ובכך להחזיר לו את הזוהר, החיות והמראה הבריא. הסדרה כוללת בסה"כ ארבעה מוצרים- שמפו, מרכך, באלם ומסכה לשיער.
מחיר מומלץ: 39.90-21.90 שקלים.  

Pantene Molecular Bond Repair (צילום: יחצ)
Pantene Molecular Bond Repair (צילום: יחצ)

GIGI Laboratories משיקה: סרום ויטמין C טהור לעור רענן, זוהר ומלא בלחות. bio repair booster - סרום ויטמין C טהור מכיל 100% אבקת ויטמין C, המאפשר להגיע לתוצאות נראות לעין וטובות יותר בשל הריכוז הגבוה וטריות המוצר. שימוש חיצוני בוויטמין C על גבי העור יעיל משמעותית מצריכה פנימית, הוא מעניק לעור לחות, מגביר את האלסטיות, מסייע למראה אחיד ומפחית את עומק הקמטים.
מחיר מומלץ: 499 שקלים. 

Bio Repair Booster סרום ויטמין C (צילום: סשה דובינסקי)
Bio Repair Booster סרום ויטמין C (צילום: סשה דובינסקי)

רשת SACARA משיקה לקיץ 2024 קולקציית איפור מקצועי,  שנוצרה ונבחרה בקפידה בשיתוף מאפרים מובילים. הקולקציה החדשה תצטרף לקולקציית האיפור הקיימת של המותג. הקולקציה החדשה כוללת 12 קטגוריות איפור שונות בגוונים טרנדים ואופנתיים המשלבים פורמולות מקצועיות, שפותחו במשך על מנת להבטיח כיסוי עמיד לאורך זמן ושימוש בפיגמנטים עתירי צבע המבטיחים תוצאת איפור מושלמת גם בשימוש מועט, יחד עם בחירת הגוונים החמים והנחשקים, המשלבים את המגמות המובילות בעולם האיפור.
מחיר מומלץ: 39.90-15 שקלים. 

סקארה קולקציית איפור חדשה (צילום: עידן מלכה)
סקארה קולקציית איפור חדשה (צילום: עידן מלכה)

קרן ברטוב מציגה את קרם העיניים האולטימטיבי, המשלב מגוון רחב של רכיבים איכותיים לאזור רגיש זה. הפורמולה העוצמתית עשירה במטריקסיל, אומגה, ויטמין C, ויטמין E טהור, שמן זרעי ורד וחמאת שיאה. נוגדי חמצון בכמות מקסימלית לשיפור כהויות וליצירת עור בהיר ובריא סביב העיניים. בין היתרונות הבולטים של הקרם: מתקן קמטים עוצמתי, משפר כהויות ונפיחויות, מעודד ייצור תאי הקולגן, ומתגבר לחות.
מחיר מומלץ: 450 שקלים. 

קרן ברטוב - קרם עיניים (צילום: עדי גלעד)
קרן ברטוב - קרם עיניים (צילום: עדי גלעד)

המותג ליראק פריז משיק לקיץ 24 את סדרת השמש הכוללת מגוון מוצרי הגנה מהשמש עם מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום- Bread Spectrum, המשלבת מסננים אורגניים [UVB + UVA] עם קומפלקס של חומרים פעילים אנטי קרינה כחולה ואינפרא אדום ובכך מעניקה פעולת אנטי אייג'ינג הוליסטית ומונעת סימני הזדקנות: קמטוטים, קמטים, כתמים, צניחת העור. מוצרי סדרת השמש נספגים בקלות, אינם דביקים ומותירים תחושת רעננות.
מחיר מומלץ: 219-179 שקלים. 

קוקלציית שמש ליראק פריז (צילום: יחצ)
קוקלציית שמש ליראק פריז (צילום: יחצ)

המחטבים של זוהרה: גופיה מחטבת - שכבת הבסיס האולטימטיבית המעניקה אקסטרה חיטוב באזור הבטן, תמיכה החלקה, תחתונים בגזרה גבוהה לחיטוב אזור הבטן עם פס סיליקון למניעת ומכנסים לחיטוב אזור הישבן והירכיים. כל הפריטים מגיעים בשלושה גווני גוף (כך שישתלהו מתחת לכל לוק) ובשחור.
טווח מחירים: 290-155 שקלים. 

מחטב של זוהרה (צילום: שי פרנקו)
מחטב של זוהרה (צילום: שי פרנקו)

BRITA המותג המוביל לסינון מים משיק דור חדש של קנקנים ופילטרים המיוצרים מחומרים מתכלים ידידותיים לסביבה עם תוצאות סינון אופטימליות- לבחירה במים טעימים ומסוננים מאבנית. הפילטרים מהדור החדש בעלי נפח סינון גבוה יותר, מותאמים לשימוש לפי רמת קשיות המים להכנת משקאות קרים וחמים ולהארכת חיי מוצרי החשמל קנקן eco Style החדש של BRITA מיוצר מ- 60% חומרים ממקור ביולוגי עם תצוגת חיווי חכמה המתריעה על הצורך בהחלפת פילטר.
מחיר מומלץ: 249-109 שקלים. 

הדור החדש של הפילטרים והקנקנים של בריטה (צילום: יחצ)
הדור החדש של הפילטרים והקנקנים של בריטה (צילום: יחצ)