הכתבה נכתבה בשיתוף נפטוקום

המהפכה התקשורתית שמשנה את כללי המשחק
חברת נפטוקום מציעה לכם פתרון מהפכני שעשוי לשנות את כל מה שחשבתם על תקשורת בינלאומית. עם חבילת הסלולר Wave החדשנית, אתם יכולים ליהנות מקו סלולר מקומי שכולל כיסוי בחו"ל במתכונת "הכל כלול". במקום להתעסק עם רכישת חבילות גלישה יקרות לפני כל טיסה, אתם משלמים תשלום חודשי קבוע החל מ-49 ש"ח בלבד, ללא הפתעות בחשבון.

מאחורי המהפכה התקשורתית עומדת נפטוקום, חברה ישראלית בעלת היתר M.V.N.O ממשרד התקשורת, החברה שמה לה למטרה להפוך את התקשורת הבינלאומית לנגישה וחסכונית יותר. 

כמפעיל סלולר , נפטוקום יצרה רשת שיתופי פעולה מרשימה הכוללת מעל 500 מפעילי תקשורת וחברות סלולר ברחבי העולם. תודות לכך, החברה מציעה כיסוי נרחב ביותר מ-120 מדינות בכל רחבי העולם , מה שמאפשר ללקוחותיה ליהנות משירות עקבי ואיכותי  בכל מקום אליו יגיעו.

המהפכה בכף ידך: לשמור על קשר מכל מקום בעולם  (צילום: Shutterstock)
המהפכה בכף ידך: לשמור על קשר מכל מקום בעולם (צילום: Shutterstock)

יתרונות משמעותיים אל מול פתרונות אחרים 

  1. שמירה על המספר הישראלי: אין צורך להחליף מספר או להודיע לאנשי הקשר שלכם על שינויים.
  2. טכנולוגיית eSIM**: שכחו מהצורך להחליף כרטיסי SIM בכל יעד. עם eSIM, הכל מתבצע דיגיטלית.
  3. כיסוי גלובלי: יותר מ-120 מדינות מכוסות, כך שתוכלו להישאר מחוברים כמעט בכל מקום בעולם.
  4. גלישה חופשית: השתמשו באפליקציות האהובות עליכם - WhatsApp, Instagram, Zoom ועוד - ללא דאגות לגבי עלויות נדידה.
  5. חיסכון משמעותי: במיוחד למי שטס לחו"ל יותר מפעמיים בשנה.

שומרים על קשר בכל מצב
בשנים האחרונות, המצב בעולם בכלל ובארץ בפרט מאתגר ודינמי ועשוי להשתנות במהירות ואנחנו לא צריכים להסביר לכם כמה חשוב לכם ולכולנו, להישאר תמיד מחוברים וזמינים. 

בעזרת רכישת חבילת סלולר Wave, אתם יכולים לשמור על קשר עם המשפחה והחברים בכל עת, לקבל עדכונים בזמן אמת על מצבי חירום או שינויים בתכניות הטיסה ולנהל שיחות וידאו איכותיות ללא חשש מניתוקים או עלויות גבוהות. 

המהפכה בכף ידך: לשמור על קשר מכל מקום בעולם  (צילום: Shutterstock)
המהפכה בכף ידך: לשמור על קשר מכל מקום בעולם (צילום: Shutterstock)

חדשנות וגמישות
נפטוקום מציעה יותר מסתם חיסכון כספי. היא מספקת  לך אפשרות להוסיף מספר חדש נוסף על המספר הקיים, תמיכה במכשירים באמצעות טכנלוגיית ה eSIM, לניהול מספר קווים במכשיר אחד וגם התאמה אישית של החבילות לצרכי הלקוח. 

לסיכום, בעולם שהופך יותר ויותר מחובר, נפטוקום מציעה פתרון שמתאים לאורח החיים המודרני והגלובלי. עם חבילת הסלולר  Wave, אתם יכולים לטייל בעולם, לנהל עסקים בינלאומיים, או פשוט ליהנות מחופשה משפחתית - כשאתם תמיד מחוברים, תמיד זמינים, ותמיד חוסכים.

שכחו מהדאגות לגבי חיבור לאינטרנט או עלויות גבוהות. עם חבילות הסלולר לחו"ל של נפטוקום, העולם באמת הופך לכפר גלובלי קטן, שבו אתם תמיד מרגישים בבית, לא משנה איפה אתם נמצאים.

הכתבה נכתבה בשיתוף נפטוקום