הכתבה נכתבה בשיתוף רוני שטיגליץ ייעוץ וליווי מכירות

חברת "רוני שטיגליץ יעוץ וליווי מכירות" עובדת עם חברות ובעלי עסקים על האספקטים השונים של המכירה, ובין השירותים שלה תמצאו ניהול צוותי מכירות והקמת צוותים וליוויים והכשרות בתחום המכירות. אבל מי שמכיר את רוני יודע שהיא לא עוצרת ותמיד תחפש איך הלקוחות שלה יכולים לפרוץ גבולות ולהגדיל את העסק.

"מה בעל עסק אמור להשיג בהכשרה הקבוצתית?"
"אני לא רוצה שמכירות ינהלו את החיים של אנשים או שזה יפחיד או ישלוט בחייהם. אדם לא צריך להיות כריש מכירות, אלא הוא עצמו והיכולת כבר תגיע באופן אינטואיטיבי. המטרה שלי היא שעסקים ואנשי מכירות ינהלו את חייהם וירגישו שזה בידיים שלהם, ולא להיפך – איכות המכירה שלך תקבע את איכות החיים שלך ברמה העסקית וברמה האישית."

ללמוד למכור ולהפוך למגנט הכסף
אחרי שהצליחה בגיל צעיר, רוני שטיגליץ פתחה עסק שעוזר לבעלי עסקים לכבוש את היעדים שלהם ולבנות צוותי מכירה. היא עושה זאת באמצעות מגוון של שירותים ולרבות ליוויי פרמיום אחד על אחד והכשרות קבוצתיות במכירה.

להפסיק לפחד ממכירות: הכשרת הבוטיק שכל עסק ואיש מכירות צריך (צילום: מיכאל לוי)
להפסיק לפחד ממכירות: הכשרת הבוטיק שכל עסק ואיש מכירות צריך (צילום: מיכאל לוי)

"מה מקבלים בסוף ההכשרה?"
"מלבד הביטחון העצמי החדש, הרוכשים מקבלים טכניקות, כלים ושיטות, תעודה של הכשרה מקצועית במכירות, שזה דבר נהדר להכניס לרזומה, קורס דיגיטלי מתנה שהם תמיד יוכלו לחזור אליו ולתרגל, מענה וזמינות של עד שנה בקבוצה, בה יוכלו לשלוח הקלטות ולקבל ייעוץ וטיפים וגם ליצור שיתופי פעולה. בנוסף, למצטייני ההכשרה קיימת אפשרות לעבוד בחברה בתור מאמני מכירות."

"יש הרבה הכשרות מכירה, למה לבוא דווקא אלייך?"
"אני אוהבת לתת במה לכמה שיותר אנשים ולייצר ביניהם שיתופי פעולה. מכירות הן הלב והמנוע של כל עסק, אם לא יהיה כסף, לא יהיה עסק כי כסף זה רוגע ורוגע שווה התפתחות אישית בכל ההיבטים של החיים. אני רוצה לראות אנשים מרוויחים יותר ולוקחים את העסק קדימה. זה מדהים לתת את הידע העצום שלי באחד על אחד אבל חבל לשמור אותו בחוג כזה מצומצם כי יש קהל שלם של אנשים שיכולים למצות בזכותי את הפוטנציאל העסקי שלהם."

"ואפשר לעשות זאת במסגרת קבוצתית?"
"דינאמיקה קבוצתית היא מאוד כיפית. מכירים אנשים חדשים ממגוון רחב של תחומים, יוצרים חיבורים ומתרגלים יחד, ובסוף יוצאים גם שיתופי פעולה. היתרון הוא שיש עם מי להתאמן על מכירות וגם לא להיות לבד בקשיים, אפשר ללמוד המון מהדרך בה אחרים מתמודדים עם אתגרים."

הכשרות פרקטיות עם תוצאות
רוני שטיגליץ מסבירה כי ההכשרות הקבוצתיות, שמתקיימות ברעננה ובאזור הבורסה, מורכבות מחמישה מפגשים, כאשר כל מפגש נמשך 4 שעות וכולל מצגות, משימות ואפילו שיעורי בית.

"כמה אנשים יש בכל קבוצה?"
 
"זו קבוצה בוטיקית אז בין 10 ל- 20 איש בלבד."

"תוכלי לספר לנו על הסילבוס."
"לומדים על סקאלת המכירות ושיטה שכדאי לבעלי עסקים להטמיע בעסק, הם יקבלו משימות ושיעורי בית שמותאמות לאופי העסק שלהם ויעזרו להם לפתח טכניקת מכירה ונעבוד יחד על היכולות הוורבליות, האסרטיביות וגביית התשלום. כל שיעור מתחלק לשני חלקים – חלק תיאורטי בו הם לומדים כלים וחלק פרקטי של סימולציות ותרגולים שעוזרים להתגבר על הפחד."

"מה הכוונה בתוצאות?"
"אני מתחייבת לתוצאות. מי שלא עובר את ההכשרה, תמיד יכול לעבור עוד אחת. אני עם כל משתתף לאורך כל הדרך, ולכל משתתף בהכשרה יש תמיד למי לפנות." 

"ואיך זה מתבטא בפועל?"
"אני מלווה אותם תוך כדי ההכשרה ואחריה, כדי להבטיח שהם יממשו את יעדי המכירות שהם הציבו לעצמם. בכל הכשרה יש קבוצת ווטסאפ עם משימות ויעדי מכירה משותפים, בה כל אחד מדווח על מכירות והתנהלות. המטרה היא שהתרגול והעדכון יעוררו בהם תשוקה למכירה, שתוטמע בשגרה שלהם באופן אינטואיטיבי ותגרום להם ליישם את השיטה ביומיום מכירה אחר מכירה, הצלחה אחר הצלחה. אני גם תמיד זמינה לשאלות והתייעצות, זו השליחות שלי."

להפסיק לפחד ממכירות: הכשרת הבוטיק שכל עסק ואיש מכירות צריך (צילום: יניב כהן)
להפסיק לפחד ממכירות: הכשרת הבוטיק שכל עסק ואיש מכירות צריך (צילום: יניב כהן)

מה מקבלים בסיום ההכשרה?
רוני שטיגליץ לא חושבת שהיא המציאה את הגלגל אבל מאמינה שהיא יכולה להפוך את הלקוחות שלה לאנשים שאי אפשר לסרב להם, למגנט אנושי של כסף, ושזה יהפוך למשהו אוטומטי.

"למי ההכשרה מתאימה?"
"לשלושה קהלים: שכירים שעוסקים במכירות, ביניהם מנהלי מכירות או מוקד שרוצים לשדרג את היכולות ואיכות עבודה, בעלי עסקים שהם One man show שרוצים להשחיז את המכירות ולהכיר אנשים וקהל שלישי בעלי עסקים שרוצים להכשיר את הצוות שלהם."


"מדהים, ומה הלאה מבחינתך?"
"בהמשך, מנטורים ומרצים מומחים, שיעניקו לאנשי עסקים ואנשי מכירות מעטפת מרמת המכירות ועד לניהול הפן העסקי. אני רואה כבר את בית הספר העתידי שלי למכירות שיעזור ליצור קישורים וחיבורים בין בעלי עסקים."  

לפני ההמראה העסקית, עוצרים ב- "טרקלין המכירות". לפרטים נוספים על ההכשרה הקבוצתית, לחצו כאן

הכתבה נכתבה בשיתוף רוני שטיגליץ ייעוץ וליווי מכירות