נקודת חיכוך חדשה בין ועד העובדים להנהלה בנמל אשדוד. הוועד מאשים את יצחק בלומנטל, מ"מ מנכ"ל נמל אשדוד ב"הפרת הסכמי עבודה ביד גסה". בהודעת הוועד נאמר כי "יצחק בלומנטל, מ"מ מנכ"ל נמל אשדוד, ממשיך בניסיונותיו להתסיס את האווירה בנמל ומפר ברגל גסה הסכמי עבודה והבנות שהושגו עם העובדים בשנים האחרונות".

"בלומנטל הודיע הבוקר שהוא משעה את מיכל לוגסי, מזכירת ועד עובדי המינהל, מהשתתפותה בועדות קליטת עובדים של הנמל. החלטתו זו של בלומנטל עומדת בניגוד גמור להסכמי העבודה שנחתמו עם העובדים, היא בניגוד להבנות שהושגו בעמל רב, בין ההנהלה לעובדים, וכל מטרתה היא פגיעה נוספת בעובדים, שמנסים לשמור על "שקט תעשייתי" למרות הפרובוקציות, החוזרות ונשנות, של מ"מ מקום המנכ"ל.

"ועד עובדי הנמל התכנס הבוקר לישיבה כדי לדון בנושא. בישיבה סיכמו חברי הועד על שורה של צעדים שיינקטו העובדים, על מנת להיאבק בפגיעה בהם ובפרנסתם. "לא נסכים ולא ניתן לבלומנטל לעשות בנמל כבתוך שלו" אמר שושן "אם מישהו פירש את ההתנהגות הבוגרת והאחראית של עובדי הנמל כחולשה, אז הוא טעה ובגדול".


נמל אשדוד. צילום: פלאש 90

מנמל אשדוד נמסר בתגובה: "מיכל לוגסי לא הושעתה. הודעתה לתקשורת תמוהה! (כך על פי הודעת הנמל בכתב) מיכל לוגסי כנראה חוששת בעקבות דוח מבקר המדינה הקשה שפורסם לגביה, ביום חמישי האחרון. יו"ר ועד עובדי המנהל בנמל אשדוד בראשות הגב' מיכל לוגסי החליטה, ללא כל התראה, על השבתת מערכת המחשוב של מערך המכולות הנמלי. השבתה פרועה זו גורמת לעיכובים חמורים בעבודת הנמל ולתורים ארוכים של משאיות ממתינות. הנהלת החברה רואה בהתנהלות זו של מיכל לוגסי- השבתה לכל דבר ועניין וכך תתייחס לכך. החברה פנתה בצהריים לבית הדין לעבודה שקבע דיון ביום שלישי בבוקר. מה שהיה לא יהיה בנמל אשדוד!".