רבוע כחול נדל"ן פרסם את התוצאות העסקיות לרבעון השלישי של השנה עם שיפור בביצועים העסקיים בכל הפרמטרים ובמיוחד ברווח הנקי וצועים גידול חד מאוד ברווח הנקי ל 23.3 מיליון שקל גידול של 83% לעומת רווח של 12.8 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

 הכנסות החברה מדמי שכירות הסתכמו ברבעון השלישי של שנת 2014 לסך של כ-57 מיליון שקלים, לעומת כ-54 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-5.6%.

הגידול נובע מהשכרת שטחי מסחר חדשים ובשל עליית המדד ביחס לרבעון המקביל אשתקד. ה-NOI מדד שמשקף את ההכנסות נטו מנדל"ן מניב עלה בכ 10% ברבעון השלישי ל 59.4 מיליון שקלים, לעומת כ- 54 מיליון שקלים ברבעון המקביל.

זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן אמר בעקבות פרסום התוצאות, "הרבעון השלישי מבטא את תנופת הייזום בו עסקה רבוע נדל"ן בשנים האחרונות. הגידול ב-NOI מבטא תחילת הנבה של מספר פרויקטים שסיימנו בשנה האחרונה, בניהם: קומת אופנה חדשה בקניון הדר, מרכז לוגיסטי בקיבוץ אייל והמרכז השכונתי החדש ברכסים.


"תנופה זו תימשך כחלק מהאסטרטגיה העסקית של החברה. אנו פועלים להשלמת שני פרויקטים נוספים בימים אלו, שיחלו בהנבה בתחילת 2015. במקביל אנו מקדמים את הבניה והשיווק של קניון האופנה של ת"א בשוק הסיטונאי."