המותג "קרמה מן" משיק שמפו, ג'ל רחצה וגילוח בבקבוק אחד. המוצר מועשר בתמצית אלוורה המעניקה לחות לעור ומסייעת בהרגעת גירויים לאחר גילוח ומונעת אדמומיות. להשלמת הטיפוח הגברי מושק בימים אלה גם קרם לחות לגוף לאחר גילוח, שגם הוא מועשר בתמצית אלוורה, תמציות אלנטואין ובבונג. הנסיין שלנו, שבאופן כללי לא חובב מוצרים משולבים "כי שמפו לא יכול להיות ג'ל רחצה, ולהפך", העיד כי להקצפה הייתה תחושה מוזרה - הרבה מדי קצף לסבון רחצה. הוא לא הרגיש את אפקט האלוורה בזמן ההסתבנות או החפיפה, והעור נשאר יבש וללא שום תחושת לחות או רכות. קרם הלחות לאחר גילוח היה מוצלח יותר, בעל מרקם נעים, נמרח בצורה טובה על העור, נספג מהר ומעניק תחושת לחות ורעננות.
מחיר: 22.90־24.90 שקלים
רשת הקוסמטיקה "אפריל" השיקה בבלעדיות את מותג בשמי הבוטיק Bond No. 9 הכולל קולקציה של ניחוחות בהשראת העיר ניו יורק. בניגוד לתחום שמנוהל בעיקר על ידי גברים, בראש "בונד 9" עומדת לוריס ראהמה, שהוכתרה לבשמית הראשונה בעולם וזכתה בפרס "נשים למען שלום" של האו"ם. כל ניחוח בקולקציית הבשמים שהיא רקחה מייצג שכונה או רחוב מוכרים בעיר. יש למותג בשמים לנשים, גברים וניחוחות יוניסקס. אנחנו הרחנו את הבושם מדיסון אווניו, שמגיע בניחוח דומיננטי נשי, ומספק משחק בין תווים פרחוניים לתווים עציים. מתאים מאוד למי שמחפשת ריח מתוק עם טוויסט, שכן רגע אחד הוא מרגיש פירותי ועסיסי ואחרי רגע הופך לפרשי ואוריינטלי. מי שיכולה להרשות לעצמה לשלם את מחירו, הגבוה יחסית, פשוט תתאהב בו.
מחיר: 1,595 שקלים
באחרונה יצאה לשוק מהדורה מוגבלת של Lady Million Empire מבית פאקו רבאן - בושם עם ניחוח נשי עוצמתי, שמגיע בבקבוק המעוצב בצורת יהלום ורוד. בניחוח אפשר להרגיש פצ'ולי, מושק, פריחת הדרים ומגנוליה והוא מתאים מאוד לנשים שמחפשות ניחוח דומיננטי, פרחוני אך לא מתוק מדי. הניחוח נשאר לאורך זמן ולא מתנדף מהר, בניגוד להרבה בושמי קיץ. אהבנו.
מחיר: 349 שקלים
Blonde Perfecting Purple Shampoo הוא שמפו סילבר מבית חברת הטיפוח Moroccanoil המתאים לבעלי שיער בלונדיני, מובהר או אפור. בפורמולה שלו יש פיגמנט סגלגל שמנטרל את הגוון הנחושתי שנוצר מצביעת השיער. שמפו נהדר, ללא סולפאטים, שמבוסס אף הוא על טכנולוגיית ArganID – קפסולות זעירות של שמן ארגן שמשקמות את השיער. לשמפו יש ניחוח עדין, הוא מנקה את השיער טוב, לא משאיר אותו יבש וחסר חיוניות, ושומר על הפיגמנט הבלונדיני לאחר צביעת השיער.
מחיר: 110 שקלים
ערוץ האוכל פודי (foody) וחברת ברימאג החלו בשיתוף פעולה שבמסגרתו הושקה סדרת כלי בישול הכוללת שישה סטים של סירים ומחבתות המיוצרים ביציקת אלומיניום ובטכנולוגיה המונעת הידבקות, וציפוי מיוחד שמאפשר בישול כמעט ללא שמן, כמו גם מכסה זכוכית עם טבעת סיליקון לשמירה על הרמטיות. ניסינו אחת ממחבתות הסדרה, שהגיעה במארז זוגי של שתי מחבתות בעלות דופן גבוהה, כך שנוח להשתמש בהן גם להכנת אוכל עתיר נוזלים. המחבתות מתחממות מהר, כמעט ולא צריך לשים בהן שמן, וגם אחרי טיגון ארוך לא הורגשה הידבקות ולא היה ריח של שמן שרוף.
מחיר: 799־2,799 שקלים
המותג הטבעוני "משומשו" השיק "גבינה צהובה" שמגיעה בפרוסות בסגנון קלאסי, ועשויה מרכיבים צמחיים, ללא חומרים משמרים. על אריזת המוצר אין סימון אדום והוא מופחת נתרן. אחרי שטעמנו אפשר לומר שיש לזה מרקם מעט פלסטי, הפרוסות לא גמישות וכמעט חסרות טעם, אחוזי השומן הנמוכים פוגעים בטעם ובחווייה המושחתת שבאכילת גבינה צהובה אמיתית. בטוסט הפרוסות כמעט ולא נמסו ונותרו חסרות טעם.
מחיר: 19.90 שקלים
במעדני יחיעם משיקים פסטרמה מחזה הודו מובחר בתיבול של תערובת תבלינים בטעם של שווארמה, המכילה 18% חלבון ורק 3% שומן (מה שמאוד אהבנו). זו פסטרמה עסיסית וטעימה, עם עובי פרוסות מכובד. טעם השווארמה לא כבד והוא מורגש בעדינות, בעיקר כשאוכלים את הפרוסה ללא לחם, כך שנהנינו מהטעם מבלי להרגיש אחר כך את הצרבת. המוצר הזה מוכיח לטעמנו שאפשר ליצור טעמים טובים מבלי להתפרע בשומן או בתיבול. אהבנו מאוד.
מחיר: 23.90־26.90 שקלים
המותג שוופס השיק לכבוד הקיץ משקה מוגז ומרענן עם פירות אמיתיים בפחיות מעוצבות ובטעמים קיציים: תות־קיווי, אננס־תות, קוקוס־אננס, אסאי־דובדבן, אבטיח־ליים. המשקאות מכילים אחוז נמוך של פרי, רק 19 קלוריות ל־100 מ"ל, ואינם מסומנים בסימון האדום של כמות סוכר גבוהה, שזה יתרון גדול. הטעמים מאוד מפתיעים, מאוד רעננים והמתיקות שלהם לא מוגזמת. אהבנו מאוד את השילובים קוקוס־אננס ואבטיח־ליים, שהשתלבו טוב מאוד עם ההגזה.
מחיר: 5־7 שקלים