חג הפסח הוא הזדמנות לנופש לא רק להמוני בית ישראל היוצאים לטבע, אלא גם עבור הציבור שבוחר להישאר בבית מפני שגם לו יש חלופות בילוי.
הנה שתי דוגמאות של חברות עסקיות שבחרו לשווק מוצרים שיקלו את ההישארות בבית בחופשת החג. רשת גוד נייט משיקה את כורסת העיסוי ונוס, המדמה עיסוי של מגע אנושי מכף רגל ועד ראש. הכורסה פועלת בטכנולוגיה המדמה תחושת ידי אדם עם שליטה באמצעות בקרה וזיהוי קולי חכם, ואף כוללת 12 תוכניות עיסוי.
לכורסה מנגנון גלישה Wall Saver ומערכת אוטומטית לזיהוי רוחב הכתפיים במטרה להתאים את העיסוי למשתמש, וכן ההדום בכורסה מתכוונן ומתארך בהתאם אליו כדי להזרים את הדם באזור הרגליים. היא כוללת מערכת חימום המגיעה ל־40־50 מעלות. הכורסה נמכרת במחיר מבצע של 8,990 שקל במקום 11,237 שקל.
לצדה, קבוצת המילטון משיקה את שואב האבק המתקדם מבית שיאומי Xiaomi G11. השואב עוצמתי ונוח יותר לקבלת תוצאות ניקוי אופטימליות ומחיר תחרותי. הוא כולל מברשת רולר חדשנית עם מערך סכינים לחיתוך שערות ולמניעת הצטברות שיער. המכשיר זמין בישראל במחיר של 1,799 שקל.