קבוצת התקשורת פרטנר משיקה הערב קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הקמפיין החדש צולם ברוח התקופה ובניגוד לקמפיינים קודמים של החברה, לא כולל שירים, ריקודים ותפאורה צבעונית. בימים אלו, כשכולנו נמצאים יותר זמן בבית, דבוקים למסכים, עובדים ולומדים מרחוק ורוצים להיות כל הזמן זמינים – גם כשאנחנו שוהים בממ"ד, פרטנר משיקה לראשונה בישראל את ALL IN - חבילת תקשורת עם כל מה שצריך בבית לחוויה עוצמתית, מהירה וחזקה, גם כשצפוף באינטרנט.
החבילה כוללת את כל שירותי התקשורת הקווים בבית: פרטנר TV עם נטפליקס כלול, אינטרנט סיבים אופטיים במהירות 1 ג'יגה, מגדיל טווח לשיפור WiFi, נתב והתקנת נקודת שקע רשת – וכל זה בחודש ראשון ללא עלות. החל מהחודש השני, החבילה במחיר מיוחד של 215 ₪ לחודש, עם נתב בהשכרה בגובה 25 ₪ לחודש.
הקמפיין יוצא על רקע הפיכתה של פרטנר לספקית הסיבים הגדולה בישראל. פרטנר היא קבוצת התקשורת היחידה בישראל שמציעה סיבים אופטיים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים, על בסיס כלל תשתיות הסיבים: פרטנר, בזק ו-IBC. כמו כן, פרטנר היא בעלת מספר מנויי הסיבים הגבוה בישראל – 353 אלף.
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר: ״אנו משיקים היום הצעת ערך אטרקטיבית הרלוונטית לכל בית בישראל ומספקת מענה מלא לשימושים הגוברים ברשת האינטרנט, במיוחד בימים אלה. תשתית סיבים חזקה ויציבה מאפשרת לקבל מידע מהר יותר, לעבוד וללמוד מרחוק ולהיות זמינים ומחוברים, גם בממ"ד".
בימוי שחר סגל, משרד פרסום מקאן תל אביב.