Hertz מחויבת למאבק באלימות כלפי נשים ומתחייבת לעשות כל שניתן לטובת המאבק שהינו בעל חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה. כחלק מהאג'נדה החברתית זו, והרצון לקידום והעלאת מודעות בנושא מיגור תופעת האלימות כלפי נשים, תעניק Hertz שי לאלפי לקוחותיה, מהדורה מיוחדת של בקבוקי מים רב פעמיים מעוצבים על כל בקבוק הוספו 25% תרומה שהועברה לשדולת הנשים בישראל עמותה הפועלת לקידום שוויון מגדרי, הגנה על זכויות הנשים, מאבק באלימות כלפי נשים וקידום חברה ישראלית שוויונית והוגנת.
חברת סודהסטרים עיצבה וייצרה את הבקבוקים והמארזים עבור המיזם של Hertz כאשר הבקבוקים ממותגים בלוגו וצבעי החברה ועל כל בקבוק מופיע טקסט המסביר ומקדם את הערך ומזמין את מקבליו לתייג את המיזם ובכך להגביר את המודעות לאלימות נגד נשים #דילאלימותנגדנשים.
"חברת Hertz מקדמת אג'נדה חברתית בהובלתה של יעל ברק סמנכ"לית משאבי אנוש, אותה התחלנו ב-2023 וממשיכים גם השנה, שמטרתה העלאת מודעות וחשיפה למיגור אלימות כלפי נשים ומכך בתקווה לייצר שינוי. מתוך הבנה שהנשים הללו נמצאות בכל מקום וליד כל אחת מאתנו ורבות מהן לצידנו במקום העבודה, אנו מקיימים פעילות להעלאת מודעות בנושא בכל ארגון הכולל הכשרות מנהלים לזיהוי התנהגויות המעידות על אלימות, ולאפשר לעובדות לדעת כל הזמן שיש להן למי לפנות." מוסרת ליאת שחם מנהלת השיווק של הרץ בישראל.
מעבר להקצאת תקציב תרומות שנתי לעמותות המסייעות בנושא, מקיימת החברה תכנית של הדרכות שנתיות לארגונים בנושא מיגור אלימות, למעלה מ 100 ארגונים ו- 200 עובדים כבר עברו הכשרות והכשירו ממונה לאלימות במשפחה.