כוח הקנייה של הסטודנטים בישראל נאמד ב-10-11 מיליארד שקלים בשנה, כך מראה סקר שבחן את הרגלי הצריכה של כ־16,300 סטודנטים.
מהסקר עולה כי ההוצאות השנתיות הממוצעות של סטודנט ישראלי על הנעלה והלבשה מסתכמות בכ־3,201 שקלים בשנה, ההוצאות על בתי קפה ומזון מהיר עומדות על 578 שקלים בשנה ו־232 שקלים בשנה הוא מוציא על פאבים וברים. הסקר גם בחן את אופן תשלום ההוצאות של הסטודנטים, וממנו עולה כי כ־60% מהתשלומים מתבצעים בכרטיס אשראי אישי, 30% במזומן ו־10% בכרטיס אשראי של אחד ההורים.
הסקר נערך לקראת חודש הסטודנט, שיתרחש במאי, ובעקבות ההסכם לשיתוף פעולה בין מועדון הצרכנות לסטודנטים איסטודנט (Istudent) לענקית התשלומים הבינלאומית פייפאל. במהלך החודש יוצעו כרטיסים לקולנוע במחיר 15 שקלים בלבד במתחמי הסינמה סיטי וגלובוס מקס לסטודנטים שישלמו בפייפאל.
אייסטודנט הוא מועדון צרכנות דיגיטלי לסטודנטים המבוסס על אפליקציה מתקדמת המותאמת לכל מכשירי הסלולר. המועדון מציע מגוון הטבות והנחות המגיעות עד ל־80% בכ־100 בתי עסק. האפליקציה נמצאת בשימוש אצל למעלה מ־100 אלף סטודנטים בישראל.