קבוצת התקשורת הוט צפויה להשקיע מיליוני שקלים בעקבות החלטת קבוצת אלטיס, חברת האם של הוט לשנות את המיתוג הבינלאומי. הוט תחליף בקרוב את הלוגו המוכר כל כך בלוגו החדש של קבוצת אלטיס, בנוסף היא תיקרא. מהלך דומה יתרחש בכל חברות הקבוצה בעולם. מנכל אלטיס מישל קומב שחשף את המהלך הסביר שהמותג החדש תואם את האסטרטגיה הגלובלית של הקבוצה.
את מהלך המיתוג הובילה קבוצת הפרסום הבינלאומית פובליסיס באמצעות חברת הבת טרנר דוקוורת׳. לא נמסר היקף ההשקעה במהלך המיתוג אבל העלות קוזזה בהוצאות פרסום אחרות שנחסכו לקבוצה.
הוט היא חברת התקשורת הישראלית היחידה הנשלטת על ידי קבוצת תקשורת בינלאומית הפרוסה בכל העולם. הוט נחשבת בקבוצת אלטיס לאחת החברות פורצות הדרך במיוחד בתחום התוכן הטלוויזיוני. מנכ"לית הוט טל גרנות גולדשטיין אמרה היום כי ״התכנסות חברות הקבוצה תחת מותג אחד תחזק את החברה ותאפשר לה להמשיך בתנופת הצמיחה״.