איש העסקים רמי לוי לא נח לרגע. ל"מעריב" נודע כי אתמול הוא הקדים את המתחרים והשיק לקראת חג הפסח את "התו מלא", הכולל שיתופי פעולה עם 100 רשתות וגופים עסקיים. בראש הרשימה - חברות הקבוצה, אשר כוללות, בין השאר, את שיווק השקמה, ישראייר, סופר קופיקס, גוד פארם ועוד.
בנוסף, התו המלא ניתן למימוש בין השאר ברשתות: פוקס, שילב, קסטרו, אופטיקנה, המשביר, הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק ואוטו דיפו. התו משווק ככרטיס פלסטיק עם פס מגנטי וגם דרך הדיגיטל בהודעת SMS עם קוד, כולל טלפונים כשרים. התו המלא יונפק כשי בשווי החל מ־100 שקל ועד ל־1,000 שקל לכרטיס. באמצעות הדיגיטל, ניתן יהיה להנפיק תווי שי של עד 5,000 שקל. תוצאות בדיקה שנערכה מראים כי ב־2022 נעשה שימוש ב־75% מתווי השי של רמי לוי בקניות ברשתות המזון של הקבוצה, וברמי לוי שופינג.
בתגובה לפניית "מעריב" אישר רמי לוי את הנתונים והוסיף: "השימוש בתו המלא בקניות ברשתות המזון של הקבוצה, נותן ערך גדול יותר לקנייה, מה גם שהמחירים ברשתות הקבוצה זולים בכ־30% לעומת רשתות מזון מתחרות".