זמן לגרוף עוד לייקים: אינסטגרם משנה את אלגוריתם ההמלצות שלה לסרטונים הקצרים Reels כדי להגביר את התפוצה של תוכן מקורי של חשבונות קטנים יותר. השינוי צפוי להשפיע באופן מכריע על משפיעני רשת ועסקים שזוכים לתהודה ולפרסום נרחב באינסטגרם. בתוך כך, בחברה מתכוונים להעניש משתמשים שגונבים תוכן מקורי מאחרים.

דיווח: טיקטוק תשיק בקרוב את המתחרה לאינסטגרם, הכירו את "TikTok Notes"
העתיקה מטיקטוק: אינסטגרם עובדת על חידוש שיסחרר את הגולשים

החברה הצהירה שהיא מנסה "לתקן" את מערכת הדירוג שלה, כך שלחשבונות עם מספר עוקבים מצומצם יותר יהיה קל להרחיב את טווח התפוצה. בחברה אמרו: "חשוב לתקן את תפוצת התוכן של יוצרים בעלי תפוצה קטנה יותר, כדי להעניק לכל היוצרים סיכוי שווה יותר לפרוץ לקהלים חדשים".

לא ברור בדיוק איך אינסטגרם תשנה את המלצותיה כדי להפוך אותן לנצפות יותר, אבל החברה מציעה שהאלגוריתם יפסיק לתעדף חשבונות עם יותר עוקבים, והשינוי צפוי להתחיל במהלך החודשים הקרובים. כל השינויים תקפים לעת עתה רק על Reels ולא על סוגי פוסטים אחרים בפלטפורמה, אולם דובר החברה אמר שמטא תחקור את ההתרחבות לפורמטים אחרים באפליקציה. 

על פי ההערכות, אינסטגרם תציין על גבי כל תוכן מקורי תווית שתתייג את היוצר המקורי. החברה אומרת שהשנויים לא יחולו על יוצרים שיבצעו הקלטות קריינות או קטעי תגובה ליוצר מקורי, או לפוסטים ש"נערכו" באופן מהותי כדי להפוך ל"מם". 

בנוסף לכך, אינסטגרם הצהירה שתפסיק להמליץ על Reels מחשבונות שבהם נגנב תוכן מיוצרים אחרים. אלה שיפרסמו תוכן לא מקורי עשר פעמים או יותר במהלך 30 ימים – ייענשו, ככל הנראה על ידי חסימת החשבון.