חברת סטארט-אפ אבטחת הסייבר Zero Networks זכתה בשלושה פרסי Infosec מטעם מגזין Cyber Defense שהוכרזו בכנס אבטחת הסייבר העולמי RSA 2024 שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, ארה"ב. הפרסים שהוענקו לחברה הם: מובילת שוק אבטחת הזהויות, בחירת העורך בתחום מיקרו סגמנטציה והפתרון הטוב ביותר בתחום פלטפורמת Zero Trust.

גוגל מסתבכת, שוב: הבינה המלאכותית מסרבת לומר כמה יהודים נרצחו על ידי הנאצים
הטכנולוגיה מאחורי האירוויזיון: איך בנו את במת מסכי הלדים הענקית

כנס RSA, האירוע המקצועי הגדול והיוקרתי ביותר של תעשיית הסייבר, נוסד בשנת 1991 על ידי חברת RSA Security שפיתחה שיטת הצפנה חדשה והוא הוקדש ברובו ככולו לנושאי הצפנה. עם השנים הפך הכנס מאירוע מקצועי קטן יחסית בתחום ההצפנה לוועידת הפסגה של תעשיית אבטחת הסייבר שמתמקד באבטחת ענן, אפליקציות, טכנולוגיות AI ועוד.

הכנס מתקיים כל שנה בארה"ב, אירופה, אסיה ואיחוד האמירויות. בכנס בארה"ב השתתפו כ-45,000 מומחי סייבר, מנהלי חברות סייבר, יזמים, משקיעים, אנשי ממשל ועוד. 500 חברות הציגו בו את פתרונות הסייבר שלהן, לצד בכירי הענף שהציגו את חזון הסייבר שלהם ב-500 הרצאות ופאנלים.     

בני לקונישוק, מייסד משותף ומנכ"ל Zero Networks: "ההכרה הבינלאומית בהישגי זירו נטוורקס היא תוצאה של עבודה קשה, מצוינות מקצועית ויצירתיות של צוות העובדים והעובדות המופלא שלנו, שבזכותם זכינו בפרסים הללו. הפרסים משקפים את המחויבות שלנו לפרוץ את הגבולות ולפתח פתרונות פורצי דרך בתחום אבטחת הסייבר, המשתנה באופן דינמי כל העת". 

סייבר ואבטחת מידע (צילום: m_normal_none)
סייבר ואבטחת מידע (צילום: m_normal_none)

Zero Networks פותרת את אחת הבעיות הסבוכות ביותר באבטחת הסייבר – כיצד למנוע, ולא "רק" להתריע, מתוקפים לנוע ברשת הארגונית כדי לגנוב נתונים או להוציא לפועל מתקפת כופרה. החברה פיתחה פלטפורמת SaaS אוטומטית לחלוטין שלומדת את כל תעבורת הרשת ומגבילה את הגישה של כל מחשב וכל משתמש בארגון למינימום ההכרחי - ומחייבת אימות רב שלבי בפעולות רגישות. שירות ה-SaaS מוטמע תוך דקות ומתחיל לרוץ תוך כ-30 יום בלבד – לעומת מספר שנים שנדרשות להטמעה של פתרונות סגמנטציה אחרים שלעתים קרובות לא מספקים הגנה מקיפה.

Zero Networks נוסדה בשנת 2019, ומנוהלת על ידי בני לקונישוק (מנכ"ל) ואמיר פרנקל (סמנכ"ל הטכנולוגיות). החברה גייסה מהקמתה 45 מיליון דולר במצטבר, מתוכם 20 מיליון דולר בסבב B שנסגר בסוף 2023. החברה, שמעסיקה 55 עובדים, 35 מהם בתל-אביב, והיתר במשרדים בארה"ב ובאירופה, מגייסת בימים אלה עובדים נוספים על מנת לתמוך בצמיחתה המואצת.

הפתרון של Zero Networks הושק במרץ 2022 ולאור יכולותיו החלוציות הוא זכה בהצלחה יוצאת דופן בשוק העולמי מכירות החברה הגיעו בתוך 9 חודשים מההשקה למיליוני דולרים וצמחו בשנה השנייה פי 5 והיא צברה רשימה מגוונת של לקוחות בארה"ב, אירופה והמזרח התיכון.

עמוד המשרות באתר זירו נטוורקס: https://zeronetworks.com/careers