לראשונה בעולם התקיימה ארוחת טעימות ייחודית לבשר הדג המתורבת שמפתח הסטרטאפ הישראלי Forsea, אשר באמצעות טכנולוגיה חדשנית וייחודית מסוגה, מצליחה לפתח בשר דג מתורבת המבוסס על תאי השומן והשריר הביולוגיים, בדומה לאיך שהיו גדלים בטבע. פרקטיקה זו, שיכולה להתאים לכל סוגי פירות הים והדגים, מאפשרת צמצום בתהליך הייצור ובעלויות הגבוהות ובכך לקרב משמעותית את הבשר המתורבת לצלחת. באירוע, טעמו המשתתפים לראשונה מנות המבוססות על בשר דג מתורבת בשילוב נגיעות מהמטבח היפני המסורתי.

באירוע, שהתקיים במסעדת a של השף יובל בן נריה, נכחו: אלעד קומיסר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ואסטרטגיה בקבוצת שטראוס, יהונתן ברגר, מנכ"ל חממת הפודטקThe Kitchen  של קבוצת שטראוס, רואי ניר, מנכ"ל ומייסד Forsea, השף יובל בן נריה, יועץ קולינרי לחממת הפודטק ונציגי שגרירות יפן.

כמו כן, השף המוערך, המשמש כיועץ הקולינרי של The Kitchen, חממת הפודטק של שטראוס, לקח חלק ביצירת התפריט המהודק שהורכב משלוש מנות: אונאגי מתורבת – מנה מסורתית מהמטבח היפני המורכבת מצלופח ואורז, קאטאצו מתורבת – מנה יפנית מסורתית שמזכירה את השניצל המוכר, המבוססת על בשר דג מתורבת, ועראיס – מנה ים תיכונית קלאסית העשויה בדרך כלל מפיתה ובשר טחון,  והורכבה מבשר דג מתורבת בהתאם לאירוע.

במהלך החודשים האחרונים, נרקם שיתוף פעולה ייחודי בין חממת הפודטק The Kitchen של שטראוס לשף יובל בן נריה. במסגרת שיתוף הפעולה, מעניק בן נריה ייעוץ קולינרי לחברות הפורטפוליו של החממה, המפתחות מזון בר קיימא בטכנולוגיות מגוונות, שיונחו בעתיד הלא רחוק גם על הצלחת, יוגשו במסעדות וניתן יהיה להשיגם בסופר השכונתי.

רואי ניר, מנכ"ל ומייסד For Sea מחממת הפודטק The Kitchen של קבוצת שטראוס: לטכנולוגיה הייחודית של Forsea יש פוטנציאל להתגבר על רבים מהחסמים הקיימים בתעשיית הבשר מתורבת” מציין רואי ניר, מנכ"ל ומייסד-שותף של Forsea, “מאז תחילת השנה, עשינו התקדמות משמעותית בשיפור קווי התאים שלנו. במקביל, עבדנו במרץ על שיפור המתכונים שלנו. האירוע הזה היה הזדמנות מצוינת עבורנו להציג את הישגינו המרשימים לשותפים ובעלי עניין".