חברת אידומו (Idomoo) המפתחת טכנולוגיית וידאו AI מתקדמת, Video AI Gen, הודיעה היום (16.6.2024) כי היא מנהלת משא ומתן עם ענקית הטכנולוגיה Samsung לשילוב פתרונה בפלטפורמת השילוט הדיגיטלי VXT , מהנפוצות ביותר בעולם.

שילוב טכנולוגיית הוידאו של אידומו בפלטפורמת ה- VXT   של Samsung יאפשר למשתמשי הפלטפורמה ליצור, לנהל ולערוך תכני וידאו לשילוט דיגיטלי בקלות וביעילות. שוק השילוט הדיגיטלי העולמי מוערך בכ-24 מיליארד דולר, כאשר סמסונג מחזיקה בכ-34% מהשוק.

מייסדי אידומו (צילום: באדיבות אידומו)
מייסדי אידומו (צילום: באדיבות אידומו)

פתרון ה-Gen Video AI  של אידומו מבוסס על מחולל הוידאו שלה LUCAS, שהינו מחולל הוידאו מבוסס ה- AI הישראלי הראשון. בזכות יכולותיו המתקדמות הוא מאפשר למשתמש הקצר לייצר וידאו מטקסט בקלות ומהירות רבה עבור קמפיינים, אירועים מיוחדים ועוד. עריכת וידאו ב-LUCAS  מתבצעת באמצעות שיחה בצ'אט, עם יכולת לבצע התאמות ושינויים, כגון התאמת צבעים בהתאם ללוגו מסוים, לבקש קריינות בטון מסוים ואפילו לייצר ויזואליות חדשות בדומה למחוללי התמונות השונים.

על אף שטרם נחתם הסכם מחייב, Samsung כבר הציגה את טכנולוגיית Gen Video AI של אידומו כפתרון עתידי לפלטפורמת VXT בכנס Infocomm האחרון שבארה"ב. המשא ומתן משקף את הפוטנציאל העסקי הרב של טכנולוגיית אידומו ואת ההזדמנות הגדולה לחשיפה בשוק השילוט הדיגיטלי המוביל.