אם אתם חוששים משיחות וידאו צ'ט כי לא התאפרתם או שהעייפות עשתה את שלה על הלוק, בקרוב תוכנת המסרים תאפשר לכם להתאים את הפנים שלכם למראה שתאהבו יותר. על פי דיווחים, העדכון הקרוב באפליקציית "ווטסאפ" יציע שלוש אפשרויות בתחתית שיחת וידאו: פילטרים, רקעים ואפקטים. לשונית הסינון תציע בין היתר תכונות כמו ריכוך מרקמי עור, הבהרת פגמים והפחתת קווים עדינים.

המסננים יסתירו את כל הפגמים ו"ישפצו" את העור כדי לגרום לו להיראות מלוטש יותר מבלי לגרום לו להיראות מזויף. תכונת "מצב תאורה נמוכה" תעזור לשפר את איכות הווידאו בסביבות מוארות גרועות.

מלחמת הסייבר 2.0: הבינה המלאכותית היוצרת היא הנשק חדש?    
הסטארט-אפ הישראלי שמאפשר השגחה חכמה על קשישים בביתם ובבתי אבות

משרדי מטא בתל אביב. שדרוגים לוידאו צ'ט  (צילום: מטא)
משרדי מטא בתל אביב. שדרוגים לוידאו צ'ט (צילום: מטא)

לחיצה על לשונית "רקע" תפתח מספר רקעים, החל מאיים טרופיים ועד חדרי משרדים מרוהטים. תכונה זו תוכננה תוך התחשבות בהגדרות עבודה מרחוק והיא תהיה שימושית כאשר משתמשים לא רוצים להראות מה נמצא מאחוריהם בחדר, או פשוט להוסיף נופך שונה לשיחת הוידאו. 

בלשונית ה"אפקטים", המשתמשים יוכלו לראות תכונות משולבות במציאות רבודה (AR) הדומות לאלה באינסטגרם וב-Snapchat. מסנני AR האלה יהפכו את שיחות הווידאו לדינמיות על ידי הצגת תכונות כמו כובעי מסיבות, פופרים למסיבה, שפמים ועוד.

בנוסף, "וואטסאפ" תאפשר למשתמשים בעדכון הזה לשלוח תמונות בהפרדה גבוהה (HD) כאיכות ברירת המחדל של המדיה, ולבטל את הצורך בבחירה ידנית של אפשרות ה-HD עבור כל תמונה.