אוזניות True Wireless Soundcore R50i מבית ANKER, שהשיקה בישראל קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי החברה - הן נוחות להפליא כאוזניות אלחוטיות חודרניות, ועושות עבודה יוצאת מהכלל בניתוק הסביבה למטרת שיחות, ובעיקר לשמיעת מוזיקה בסביבה רועשת במיוחד.

אוזניות R50i החדשות של Soundcore, יצרנית מוצרי האודיו המובילה, הן אוזניות אלחוטיות בעלות תכונות הקיימות במוצרי הפרימיום בקטגוריה. הן מצוידות בדרייברים ברוחב 10 מ”מ, עם טכנולוגיית BassUp הבלעדית ואלגוריתם להגברת בס בזמן אמת, המאפשר קבלת תפוקה גבוהה פי שניים, לחוויית שמע עמוקה, עוצמתית ואיכותית. בעזרת האפליקציה הייחודית של Soundcore יכול המשתמש להתאים את טווח הצלילים והגדרות נוספות באופן אישי להעדפותיו, ואף לאתר את האוזניות שלו בלחיצת כפתור.

הקישוריות המתקדמת Bluetooth 5.3 מבטיחה למשתמש חיבור חלק, המאפשר מעברים קלים בין שימושים רבים, שיחות, מוזיקה ופודקאסטים. לאוזניות יכולת שיחות מבוססות בינה מלאכותית המופעלות על ידי מיקרופונים כפולים, שמאפשרים שיחות בסאונד נקי יותר. לאוזניות החדשות סוללה גדולה במיוחד, המספיקה לשימוש אינטנסיבי של עד עשר שעות האזנה, בנוסף ל־30 שעות נוספות המגיעות עם מארז הטעינה. האוזניות עם קיבולת סוללה 60mAh וזמן טעינה של כשעה וחצי, ומארז הטעינה עם קיבולת סוללה של 430mAh וזמן טעינה של כשעתיים. 

האוזניות תומכות בטעינה מהירה של עשר דקות בלבד, המאפשרת שעתיים נוספות של שימוש. ה־R50i הן בחירה מושלמת גם לעולמות הגיימינג, כשהאוזניות מספקות חוויית משחק משופרת עם זמן השהיה נמוך ופלט אודיו־וידיאו מסונכרן. לאוזניות עיצוב ארגונומי, שמיועד לאפשר שימוש לזמן ארוך בנוחות, ומשקלן קל. ה־R50i בעלות תקן עמידות למים IPX5, שמאפשר שימוש אמין גם בתנאים קשים, במהלך אימונים אינטנסיביים או במזג אוויר משתנה. מחיר מומלץ לצרכן: 199 שקל.