כמדי שנה, אדידס משיקה את נעלי הריצה מסדרת ה-Ultraboost, כאשר גם הפעם, הדגם החדש – Ultraboost 5 מתמקד בשיפורים בהחזר האנרגיה של הנעל. אפקט החזרת האנרגיה בנעל סופג את ההשפעה של כל צעד וממיר אותו למומנטום שעוזר לשמירת האנרגיה ולשיפורה במהלך הריצה. זהו אחד הנושאים הפופולאריים בעולם הריצה, העוסק בכך, עד כמה החזר אנרגיה משפר יותר מדי את הריצה? אחד ההסברים לטובת הטכנולוגיה, שבסוף צריך להשקיע אנרגיה בריצה, בשביל לקבל אותה חזרה, לכן עדיין צריך להיות ספורטאי טוב.

באדידס אומרים שה-Ultraboost 5 קיבלו השנה החזר אנרגיה הגדול יותר ב-2% מהדגם הקודם – Ultraboost Light. אדידס משתמשת במדרס Light Boost שעוצב מחדש עם 9 מ״מ יותר קצף מתחת לעקב ובקדמת כף הרגל, המאפשרים הפחתת משקל וריפוד גבוה יותר. המדרס המלא ב-Boost מציע תגובה גבוהה יותר והוא חוזר לצורתו המקורית מייד כאשר כף הרגל פוגעת בקרקע, מה שבסופו של דבר מאפשר לרוץ למרחקים גדולים יותר, תוך השקעת אותה כמות אנרגיה.

אדידס Ultraboost 5  (צילום: צחי הופמן)
אדידס Ultraboost 5 (צילום: צחי הופמן)

אדידס Ultraboost 5 – עיצוב העוטף את כף הרגל

הנעל עצמה מציעה תחושה נוחה ואוורירית יותר, בזכות החלק העליון החדש הנקרא – Primeknit. החלק זה מיוצר בטכנולוגיית סריגה שעוטפת את כף הרגל במעיין תחושה של גרב. הוא מותאם בצורה טובה יותר לצורת כף הרגל, כך שמגיע יותר אוויר לרגל. כמו כן, בעקבות התצורה של ה-Primeknit, אין לנעל לשון שעלולה לזוז בזמן הריצה.

סוליית הגומי של הנעלים מגיעה מחברת Continental המיועדת לספק אחיזה בסוגי משטח שונים, יש להן דרופ של 10 מ״מ ומשקל הנעל עומד על 248 גרם במידה 38 ו-292 גרם במידה 42. המחיר:  750 שקל.

לסקירות נוספות היכנסו לאתר Gadget Review